سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 72
  • کل بازدید : 941821
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 7:0 ص
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،
چهارشنبه 89/9/3 3:3 ع

سلام بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مفتح همدان چند روز پیش مراسم داشت که این مقاله در آنجا منتشر شد من هم گفت قشنگ است برای بقیه بگذارم:

قحطی عفت

صدای آهنگ بندری آنقدر بلند است که فریادهای حاج همت لای نیزارهای اروند جا می ماند و به گوش نمی رسد.

صدای قهقهه « ساعت خوشی ها» و« لبخند سومی ها»،«روایت فتحی ها» را خفه می کند بر دیوارها روی پوستر شهید عکس مرده هفتاد ساله می چسباند و نام شهید را از کوچه ها برداشته و نام سوسن و زنبق می گذارند.

غیرت، یک شب بی هوا از جیب مردها می افتد توی لجن زار غفلت، و گم می شود. مردها توی چراگاههای خیابان راه می افتند و برای گناه می چرند.

 زنها مثل دست فروش ها می ایستند کنار خیابان و جواهرات بدلی عرضه می کنند و پوست گوزن می پوشند و از زیر روسری ژورژت رشته های جهنم شعله می کشد. آنها افتخار می کنند که بچه شان همبرگر را درست تلفظ می کند و به پیتزا علاقه پیدا کرده است.

 

شکلات های نارگیلی، کار دستمان می دهد و بعضی ها به اسم تمدن به گردنشان زنگوله می اندازند و وقتشان را با آدامس بادکنکی و جدول می گذرانند.

کسانی که وقتشان را در پارک ملّت می گذرانند و نام گلزنان جام جهانی 98 را از یاد نمی برند دیگر دوست ندارند بدانند چرا شهید برونسی با آن همه مدال کشتی سینه خیز از زیر سیم خاردارهای میدان مین رد می شد.

آنها که می نشینند قهوه تلخ را با لذت تماشا می کنند و قربان صدقه حامد بهداد در فیلم گربه های ایرانی می روند و برای سیلی خوردن و سنگسار ثریا گریه می کنند دیگر وقت ندارند به سیلی خوردن حضرت زهرا(س) فکر کنند و خون دل خوردن های امام امت را بشناسند و کتابهای شهید مطهری را بخوانند و هشدار های رهبری را جدی بگیرند. آنها می خواهند خوش باشند و زندگی خودشان را بکنند، کاری هم به کار کسی نداشته باشند. اگر چنین نکنند، چه کسی دنبال بهترین آنتن ماهواره بگردد؟ چه کسی فیلم های سرخ پوستی راببیند و عشق را از فیلمهای هندی یاد بگیرد؟

کاش مردهایی که غیرتشان را گم کرده اند به اندازه کارت سوختشان یا به اندازه عابربانکشان برای پیدا کردنش غصه می خوردند و وقت می گذاشتند.

مردم به استراحت بعد از جنگ پرداختند. انصاف ها چرت می زنند و وجدانها آنفولانزای خوکی گرفته اند و تابوت عاطفه بر زمین مانده است.

کاش قحطی عفت تمام می شد.

کاش باکری ها و زین الدین ها از یاد نمی رفتند.

کاش می شد پیام شهیدان مظلوم هشت سال دفاع مقدس را بر گلبرگ لاله دید.

کاش از بوی گلاب بیشتر از ادکلن دلار خوشمان می آمد.

کاش طنین صدای شهید آوینی را با صدای .... ساسی مانکن عوض نمی کردیم.

چه خوب گفت آنکه گفن:

گل محمدی باش تا محتاج ادکلن فرانسوی نشوی.

آقا، آنها که منتظرند یکی یکی دارند می روند، ما عوض نمی شویم، لا اقل شما بیا.....

 





      
دوشنبه 89/8/17 7:40 ع

فتنهبازخوانی صحیفه حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی (قدس الله نفسه الزکیه)

نباید ما فراموش کنیم که در جنگ با امریکا هستیم. ما در جنگ با امریکا و تفاله‏هاى امریکا [هستیم‏]، این تفاله‏هایى که قالب زدند خودشان را و ما غفلت کردیم، الآن هم هستند. باید هر یک از اینها را شناسایى کنید و به دادگاهها معرفى کنید، ننشینید که باز یک جایى را آتش بزنند. اینها مى‏خواهند خرابى کنند کار ندارند به این که کى کشته بشود و کى از بین برود، دشمنى خصوصى هم با هیچ کدام ندارند. خوب، هفتاد و چند نفر از بهترین جوانان ما را که از بین بردند، اینها با افرادشان یک آشنایى نداشتند، نمى‏شناختند، امّا مى‏خواستند یک شلوغى بشود، یک انفجارى حاصل بشود و مردم از صحنه بیرون بروند و دیدند که خیر، عکس شد مطلب مردم. این شهادت اسباب این شد که همه با هم منسجم بشوند. این اسباب این شد که مشت این ادعاکن‏ها که ما براى آزادى و براى کذا مى‏خواهیم زحمت بکشیم و باید این ملت آزاد باشد و کذا، مشت اینها باز شد که اینها از چه سنخ آزادى مى‏خواهند؛ آزادى انفجار! آزادى انفجار اینها مى‏خواهند. اینها مى‏خواستند که این منافقین هم آزاد بیایند توى مردم و بعد از یک سال دیگر بسیارى از جوانهاى ما را منحرف کنند آزادانه و بسیارى از کارهایى که مى‏خواهند مخفیانه انجام بدهند، آزادانه انجام بدهند، براى اینکه، آزادى است! بیجهت نیست که در آن نطقهاى با اجتماع زیاد روز عاشورا سوت مى‏زنند و کف مى‏زنند. امام مظلوم ما به شهادت رسیده، روز شهادت امام مظلوم ما، پاى نطق و سخنرانى یک نفر آدمى که با آنها دوست است کف مى‏زنند و سوت مى‏کشند و امریکا را از یاد مى‏برند. خط این بود که اصلًا امریکا منسى بشود. یک دسته شوروى را طرح مى‏کردند تا امریکا منسى بشود، یک دسته «اللَّه اکبر» را کنار مى‏گذاشتند، سوت مى‏زدند و کف مى‏زدند آن هم روز عاشورا. خط این بود که این قضیه مرگ بر امریکا منسى بشود.[1]

اشخاصى در این برهه از زمان که ما ابتلا داریم به جنگ، باید آرامش محفوظ بشود، اگر کسانى در اطراف کشور سخنرانى کنند و سخنرانى آنها اسباب تشنج بشود، آن شخص، هرکس میخواهد باشد، هر مقامى مى‏خواهد باشد، من او را به جاى خودش مى‏نشانم، قبل از اینکه شورش پیدا بشود من او را به جاى خودش مى‏نشانم قواى نظامى و انتظامى و پاسدارها باید به‏طور جد از سخنرانیهایى که این‏طور هستند، جلوگیرى کنند و سخنرانهایى که این‏طور هستند، دستگیر کنند.[2]

بر قواى مسلح اسلامى، از ارتش، سپاه، بسیج و سایر قواى نظامى و انتظامى تا نیروهاى مردمى در جبهه و پشت جبهه است که چون سیلى خروشان مزدوران جبهه را از کشور اسلامى‏شان برانند و ایران عزیز را از این خس و خاشاکها پاک نمایند، و بدانند که نیروى ایمان پیروز است. [3]

‏اینهایى که الآن در ایران مشغول فتنه هستند اینها از اسلام هیچ اطلاع ندارند، و به حسب آنطورى که من مى‏فهمم، اینها مرتبط با امریکا هستند ولو اینکه اسمشان برخلاف است! و ملت ما باید اینها را رد بکنند و اعتنایى به آنها نکنند، و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد بر قواى مسلح اسلامى، از ارتش، سپاه، بسیج و سایر قواى نظامى و انتظامى تا نیروهاى مردمى در جبهه و پشت جبهه است که چون سیلى خروشان مزدوران جبهه را از کشور اسلامى‏شان برانند و ایران عزیز را از این خس و خاشاکها پاک نمایند، و بدانند که نیروى ایمان پیروز است‏.[4]

 

[1] صحیفه امام(ره)،ج15-ص29

[2] همان،ج14-ص417

[3] همان،ج15-ص241

[4] همان،ج6-ص471


 




برچسب ها : امام خمینی(ره)  ,


      

* سفر مدیران صدای آمریکا به حیفا

هم‌اکنون نیز (VOA PNN) توسط جیمز گلاسمن (از اعضای ارشد انستیتوی آمریکن اینترپرایز) رئیس جدید هیأت مدیره رسانه‌های خارجی ایالات متحده اداره می‌شود. وی که از سال 2007 مدیریت این مجموعه را در اختیار گرفته است از بدو قبول تصدی این مسئولیت، ارتباط بسیار نزدیکی با محافل بهاییان ایالات متحده و حیفا در اسراییل پیدا کرده است.

شاهدی بر این مطلب، ارتباطات نزدیک وی با بهروز بهبودی (مدیر و بنیانگذار Council for a Democratic Iran) و از بهاییان سرشناس است. وی در اوایل سپتامبر 2008 به همراه سناتور تام کوبرن رئیس "تیم بازرسی ویژه" ایالات متحده آمریکا و از اعضای موثر سنا برای تصویب بودجه (BBG) به اسرائیل سفر کرد و در دفتر بهروز بهبودی در حیفا به دیدار وی شتافت. از آن پس است که شاهدیم روند به کارگیری بهاییان در تلویزیون فارسی صدای آمریکا به نسبت گذشته اوج گرفته است.

از راست به چپ: بهروز بهبودی (مدیر و بنیانگذار Council for a Democratic Iran)، سناتور تام کوبرن رئیس "تیم بازرسی ویژه ایالات متحده آمریکا و از اعضای موثر سنا برای تصویب بودجه (BBG)، امیرعباس فخرآور


پس از استعفای کنت تام لینسون رئیس قبلی BBG که با فشار شدید سناتور کوبرن انجام گرفت، گلاسمن برای ریاست این شورا پیشنهاد شد. شیلا گنجی به شدت تحت حمایت تام لینسون بود و استعفای تام لینسون ضربه بزرگی به شبکه شیلا گنجی وارد کرده بود.

ادامه مطلب...



      

پست‌های کلیدی VOA در دست بهاییان بدسابقه

 

آلن هایت در کتاب تاریخ VOA، زمان تاسیس تلویزیون فارسی صدای آمریکا را سال 1996 عنوان می‌کند. به این ترتیب، نزدیک به دو دهه بعد از آغاز به کار احمدرضا بهارلو در مجموعه صدای آمریکا و راه‌اندازی رادیو فارسی، مسئولیت راه‌اندازی تلویزیون این مجموعه نیز به وی سپرده شد. در تاریخ 18 اکتبر 1996، نخستین امواج تلویزیون فارسی صدای آمریکا با اجرای احمدرضا بهارلو برای تمام دنیا پخش شد.

 صدای آمریکا که روزی ادعا می‌کرد در میان ایرانیان 10 میلیون بیننده دارد، به اعتراف امیرعباس فخرآور یکی از نیروهای این رسانه، هم‌اکنون تعداد بیننده‌هایش از NITV لس‌آنجلسی هم کمتر شده و همه این‌ها به مدد سواستفاده بهاییان از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی، حمایت دولتمردان آمریکایی از آن‌ها و مدیریت بهاییان بر این رسانه است.

 «
برای بازشناسی هدف تاسیس VOA، نگاهی به تاریخچه آن ضروری است. از ? دسامبر ???? که حمله ژاپنی‌ها به "پرل هاربر" در جنگ جهانی دوم زمینه ورود آمریکا به جنگ را فراهم کرد، نخستین جرقه‌ها برای تاسیس Voice Of America زده شد.

 نگاهی به تاریخچه صدای آمریکا

در ماه مارس سال 1942 رادیوی دولتی ایالات متحده با عنوان رادیوی عمومی ملی (NPR)آغاز به کار کرد و چندی بعد نیز بخش بین‌المللی آن با عنوان صدای آمریکا (VOA) شروع به کار کرد. هدف از تاسیس این بخش بین‌المللی، بهبود چهره آمریکا در جهان و گسترش آزادی و دموکراسی مورد نظر آمریکا در کشورهای دیگر بود. «صدای آمریکا» در واقع ابزاری بود برای اجرای سیاست‌های وزارت امور خارجه ایالات متحده و همچنین تاثیرگذاری بر افکار عمومی مردم جهان نسبت به ایالات متحده که از طریق زبان رسانه دنبال می‌شد.

مجموعه صدای آمریکا در مجموع، دارای44 پخش‌کننده رادیویی به زبان‌های مختلف و 24 پخش‌کننده تلویزیونی است. این مجموعه از بدو تاسیس با هدف استفاده و بهره‌گیری از ابزار دیپلماسی عمومی پایه‌ گذاری و تاسیس شد که گسترهی پخش آن، آسیا، اروپا و شمال آفریقا را شامل می‌شود.
رادیوی عمومی ملی (NPR) و مجموعه صدای آمریکا (VOA)، هر دو زیرمجموعه هیأت مدیره رسانه‌های خارجی دولت ایالات متحده آمریکا یا همان (BBG) و زیر نظر این هیات مدیره که اعضای آن متشکل از شورای روابط خارجی آمریکا و نمایندگان منصوب دستگاه وزارت امورخارجه ایالات متحده هستند، اداره می شود و ریاست (BBG) نیز با رای مجلس سنای آمریکا انتخاب می‌شود.

همچنین (BBG) زیر نظر "تیم بازرسی ویژه ایالات متحده آمریکا" فعالیت می‌کند و این تیم گزاره‌های خود را به مجلس سنای ایالات متحده و وزارت خارجه ارائه می دهد. هم‌اکنون بودجه سالیانه صدای آمریکا 800 میلیون دلار است که از محل مالیات‌های مردم آمریکا تامین می‌شود.

ادامه مطلب...



      
یکشنبه 89/8/9 1:10 ع

توجه توجه: جهت رعایت حقوق شرعی نرم افزر و با توجه به این که این وبلاگ استفاده های تجاری از مطالب نمی کند

من تصمیم گرفتم تا نرم افزار هایی که به عنوان چند تا از منابع خودم استفاده می کنم در این پست معرفی نمایم

دوستان عزیز با تهیه این نرم افزار ها می توانید چند تا از پست های وبلاگ را یک جا داشته باشید

البته توجه نمایید فقط ما از بعضی مطالب این نرم افزار ها آن هم با تغییرراتی در وبلاگ خود استفاده می کنیم

یا علی

 

 

 





      
چهارشنبه 89/7/7 7:42 ع

چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟(حتما بخوانید)

نسخه pdf (دانلود) آماده ی چاپ

ان تنصرو الله ینصرکم و یثب اقدامکم

چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟

 

غربی ها با سه کلید واژه آزادی، دموکراسی و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می کردند. شرقی ها با دو کلید واژه مبارزه پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلید واژه قرآنی را در مقابل آن پنج کلید واژه قرار دادند. اصل«امامت محوری» مهم ترین کلید واژه بود. سیستم امت - امامت حرف جهان شمول اسلامی بود که در عرصه ی سیاست احیا شد. ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه غربی پیدا شود که بگوید«امام خمینی»، نشد! همه می گفتند «آیت الله خمینی». سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم «استاد! چرا رسانه های شما نمی گویند امام خمینی؟». خنده ای کرد و گفت«آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!»کیفش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه ی آلمانی کتاب«ولایت فقیه» امام بود. گفت«آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام" ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می شود.چون کلمه "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را در کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می دهیم. کلمه "رهبر" به نفع ما و کلمه " امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می گوییم "آیت الله "، اما، "امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان می شود امام امت اسلامی که مسلمان های دنیا را دور خودش جمع بکند!»با این صراحت این را به من گفت. یک رسانه غربی یا شرقی پیدا نمی کنید که گفته باشد «امام خمینی». آن موقع ما امتحان کردیم رسانه های غربی آیا می پذیرند ما یک آگهی بدهیم به نام «امام خمینی»؟ می خواستیم 60000 مارک بدهیم که یک آگهی چاپ کنند، قبول نکردند! شهریور 58 که در مجلس خبرگان قانون اساسی شهید بهشتی کلمه امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفت شما نمی توانید مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت بهم. بازرگان اعلام استعفای دسته جمعی دولت را کرد. امیر انتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!امامت محوری، امت گرایی، عدالت گستری،و دوقطبی مستکبرین- مستظعفین اساس تئوری امام خمینی بود. امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی (ره) در دومین خطبه ی اولین نماز جمعه ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه د و جمله گفتند. یک« ما نمی خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشین ایشان "امام" بگوییم.»این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده؛ امام این را از سال 48 مطرح کرده، شما می گویی نمی خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گقتند به جانشین اش نمی گوییم "امام"! انگار یکی به شما بگوید من چون شما را خیلی دوست دارم، می خواهم افکار شما را با شما دفن کنم! جمله دومشان این بود:«خبرگان مرجع تعیین نکرده است.» یعنی جانشین امام خمینی(ره) نه مرجع است و نه امام. وقتی ایشان جای«امام» گفتند «رهبر»، «امت» شد «ملّت»، عناصر امت یعنی «خواهران و برادران قرآنی»- که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند -، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی « شهروند» و «هموطن». اما کلمه سوم یعنی «عدالت»؛ مقدس ترین کلمه ای که آقای هاشمی در دوره ریاست جمهوری شان ابداع و به نظام اسلامی تحمیل کردند، کلمه ی «توسعه» بود. فرق عدالت و توسعه این بود که «عدالت» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی(ع) تعریف می کنند، اما «توسعه» را صندوق بین المللی پول وبانک جهانی و صهیونیست های عالم. در عرصه بین الملل هم دو کلید واژه قرآنی « مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آنها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرتهای جهانی» باید با آنها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب پذیر»؛ یعنی آدمهای بی عرضه ای که خودشان پذیرای آسیب اند! پنج کلید واژه قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد به همان کلید واژه هایی که دشمنان می خواستند. تا موقعی که کلیدواژه های قرآنی امام خمینی(ره) که رأس آنها امام بودن ولی فقیه است احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله پینه کردن است. شما هر لحنی را که به کار برید، این قدر جگر دشمنان نمی سوزد که بگویید«امام خامنه ای». مشکلی که هست هم این است که همه می گویند «دیگران بگویند ما هم می گوییم!» اصولگراها می گویند صدا وسیما شروع کند، ما هم می گوییم! صدا و سیما می گوید ما که از روحانیون نمی توانیم جلو بیفتیم! روحانیون می گویند تا مدیران ارشد نظام خودشان نگویند که ما نمی توانیم جلوی مردم بگوییم! مدیران ارشد می گویند وقتی جوانان اتنقلابی هم نمی گویند، ما بگوییم و هزینه بدهیم؟! و... بعضی هم می گویند نگوییم چون قبلاً کسی(حشمت الله طبرزدی) این کار را کرده و سابقه ی خوبی ندارد این کار در ذهن مردم! خب خوبها باید پرچم دار این کار شوند که این کار به اسم آنها ثبت شود و آن سابقه پاک شود. آیت الله سید محمد باقر حکیم پا می شود می رود نجف. از آنجا نامه می نویسد به «حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای». یک هفته بعد شهیدش می کنند. آن مرد بزرگ می فهمد که باید از آنجا پیغام دهد «امام خامنه ای». سید حسن نصرالله می فهمد در سخت ترین شرایطی که دارد، باید یگوید امام خامنه ای! ما اینجا نشسته ایم و نمی گوییم! اگر نعمت خدا را قدر ندانیم، می فرماید« ان عذابی لشدید». روز قیامت هم آنجا ندا داده می شود که «وقفوهم انّهم مسئولون،ما لکم لا تناصَرون». هی حرف را انداختند از این طرف به آن طرف. پس بیایید ما پیش قدم شویم و امام خود را آن گونه که باید صدا کنیم.

 

سلامتی ولی امر مسلمین جهان نائب بر حق امام زمان(عج)،    امام خامنه ای(روحی فدا) صلوات

لطفا بعد از مطالعه در اختیار دیگران هم قرار دهید(التماس دعا)

 

 

 




برچسب ها : امام خامنه ای  ,


      
<   <<   6   7      


پیامهای عمومی ارسال شده