سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 58
  • بازدید دیروز : 58
  • کل بازدید : 942660
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 8:56 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،

* سفر مدیران صدای آمریکا به حیفا

هم‌اکنون نیز (VOA PNN) توسط جیمز گلاسمن (از اعضای ارشد انستیتوی آمریکن اینترپرایز) رئیس جدید هیأت مدیره رسانه‌های خارجی ایالات متحده اداره می‌شود. وی که از سال 2007 مدیریت این مجموعه را در اختیار گرفته است از بدو قبول تصدی این مسئولیت، ارتباط بسیار نزدیکی با محافل بهاییان ایالات متحده و حیفا در اسراییل پیدا کرده است.

شاهدی بر این مطلب، ارتباطات نزدیک وی با بهروز بهبودی (مدیر و بنیانگذار Council for a Democratic Iran) و از بهاییان سرشناس است. وی در اوایل سپتامبر 2008 به همراه سناتور تام کوبرن رئیس "تیم بازرسی ویژه" ایالات متحده آمریکا و از اعضای موثر سنا برای تصویب بودجه (BBG) به اسرائیل سفر کرد و در دفتر بهروز بهبودی در حیفا به دیدار وی شتافت. از آن پس است که شاهدیم روند به کارگیری بهاییان در تلویزیون فارسی صدای آمریکا به نسبت گذشته اوج گرفته است.

از راست به چپ: بهروز بهبودی (مدیر و بنیانگذار Council for a Democratic Iran)، سناتور تام کوبرن رئیس "تیم بازرسی ویژه ایالات متحده آمریکا و از اعضای موثر سنا برای تصویب بودجه (BBG)، امیرعباس فخرآور


پس از استعفای کنت تام لینسون رئیس قبلی BBG که با فشار شدید سناتور کوبرن انجام گرفت، گلاسمن برای ریاست این شورا پیشنهاد شد. شیلا گنجی به شدت تحت حمایت تام لینسون بود و استعفای تام لینسون ضربه بزرگی به شبکه شیلا گنجی وارد کرده بود.


*ریخت‌وپاش‌های بهاییان در خرج کردن بودجه


اخراج شیلا گنجی هم تنها به این دلیل صورت گرفت که موجبات نارضایتی بوش را فراهم آورده بود و به دلیل ریخت‌وپاش‌های فراوانی بود که از سوی این بهایی و دار و دسته‌اش صورت می‌گرفت. وی از زمان آغاز به کار خود در صدای آمریکا، حلقه‌ای از دوستان و نزدیکان بهایی خود از رسانه‌های رادیویی و تلویزیونی بهاییان در حیفا در اسراییل را به آمریکا فراخوانده و به کار گرفته بود؛ به طوری که گزارش‌های رسیده به کمیته تحقیق و بررسی سنا، آنان را واداشت در این زمینه تحقیقات جدی صورت دهند.
فخرآور درباره وی می‌گوید: جالب است بدانید در جولای 2007 همزمان با رای سنای آمریکا به جیمز گلاسمن برای ریاست BBG، شیلا گنجی با دستپاچگی مصاحبه‌هایی را با کانسرواتیوای دولت آمریکا ترتیب داد تا شاید بتواند دل اعضای انستیتوی قدرتمند آمریکن اینترپرایز را بدست آورد.

اما با آغاز به کار دوره جدید مدیریت در صدای آمریکا و رفتن شیلا گنجی، مدیریت صدای آمریکا میان بهاییان دست به دست شد. به این ترتیب یکی از نزدیکان به جامعه بهایی در راس هرم مدیریت مهمترین رسانه دولتی آمریکا قرار گرفت که این امری بی‌سابقه است.

به گفته امیرعباس فخرآور، روشن نبودن هدف برای بیشتر پرسنل این رسانه موجب شده که نیروهای غیر بهایی از فعالیت در این رسانه کنار بکشند.

وی تصریح می کند: "اطمینان دارم که مالیات دهنده‌های آمریکایی خبر ندارند که با پول مالیاتشان در VOA و رادیو فردا، گروهی از مجریان و پرسنل این رسانه‌ها سعی دارند ادای اپرا، کریستین امانپور، لری کینگ و بیل اورایلی را در بیاورند و پولدار و مشهور شوند. بهتر است مردم بیچاره ایران هم باور کنند که گروهی از پرسنل و مجریان این رسانه‌ها که هر روز مثلاً برای آزادی ایران جلوی دوربین پشتک می‌زنند ، تنها چیزی که برایشان مهم نیست آینده ایران و مردم آن است."

اما این رسوایی‌ها در صدای آمریکا به همین نکته ختم نمی‌شود چرا که مدتی قبل، یک دختر کانادایی از ارتباطات فاسد احمد باطبی با جمشید چالنگی پرده برداشت که موجی از حیرت را در این رسانه به دنبال داشت. این دختر کانادایی با زیر سوال بردن وجود تشکلی که احمد باطبی ادعای نمایندگی آن را دارد، اساس وجود این مجموعه را انکار کرد و گفت: این تشکل سه عضو دارد که یکی احمد باطبی و دیگری دوست دختر وی و دیگر چالنگی است. به این ترتیب سریال رسوایی‌های کلاه‌برداران سیاسی ادامه دارد.

"سایه حسن" وکیل ایرانی-کانادایی از خیانت «گروهی موسوم به "جمعی از فعالین حقوق بشر" که باطبی سخنگوی آن‌ها است و هر دوشنبه در "قهوه‌خانه جمشید" در برنامه تفسیر خبر حاضر می‌شود،» پرده برداشت. به اعتقاد او: «جمشید چالنگی و باطبی سخنگوی "جمعی از فعالین حقوق بشر" که تعدادشان از انگشتان یک دست هم بیشتر نمی‌شود!!! با یکدیگر دست به تاسیس یک باند جدید در صدای آمریکا زده‌اند

احمد باطبی در یکی از کافه‌های شبانه واشنگتن در جمعیت «دفاع از حقوق بشر» در صدای آمریکا


سایه حسن در وبلاگ خود ادامه می‌دهد: «جمشید خان چالنگی هم امیدوارم از سرنوشت شیلا گنجی عبرت گرفته باشد و سواستفاده از رسانه دولتی به نفع خانواده و دوستان گرمابه و گلستانش را پایان دهد

اما این که صدای آمریکا تریبون بهاییان اسرائیل و آمریکا شده است نمودهای بیرونی بسیاری نیز دارد از جمله آن‌ها پخش گفتگو با یکی از بهاییان سرشناس یعنی احساس یارشاطر در کمتر از دوماه در برنامه‌های مختلف صدای آمریکاست.

در برنامه 17 خرداد 1388 دو روز اول در صدای آمریکا بیژن فرهودی با احسان‌یار شاطر به گفتگو می‌نشیند در حالی که این گفتگو تماماً به تبلیغ و ترویج فرقه بهائیت اختصاص دارد و در این گفتگو یارشاطر با چنان آب و تابی از حضرت عبد البها و مجاهدت‌های وی! یاد می‌کند که اشک تمساح از چشمان فرهودی سرازیر می‌شود!

تریبون شدن صدای آمریکا برای تبلیغ بهاییت توسط بهاییان مارک‌دار 


به این ترتیب، به مرور صدای آمریکا که روزی ادعا می‌کرد درمیان ایرانیان 10 میلیون بیننده دارد، به اعتراف عباس فخرآور هم‌اکنون تعداد بیننده‌هایش ازNITV لس‌آنجلسی هم کمتر شده است و همه این‌ها به مدد سواستفاده بهاییان از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی، حمایت دولتمردان آمریکایی از آن‌ها و مدیریت بهاییان بر این رسانه است.


منبع: شبکه ایران





مطلب بعدی : وای به وقتی که میلیتاریسم ایران زنده شود       


پیامهای عمومی ارسال شده