سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 101
  • کل بازدید : 939992
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 11:21 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،

نوشته ای که در ادامه می آید ترجمه مقاله ای است که توسط یکی از ایرانیان مقیم آمریکا نوشته شده و در آن به تاریخچه این ادعاهای دروغ آمیز که گویا اولین مورد آن در سال 1984 به ثبت رسیده است اشاره می کند:

پرونده هسته ای ایران

1984: 

در 24آوریل 1984 در مقاله ای با عنوان “بمب های آیت الله در حال تولید برای ایران” که در مطبوعه United Press International     به چاپ رسیده است ادعا شده است که ایران تنها دو سال با بمب اتمی فاصله دارد و دیر یا زود تا سال 1986 رژیم ملایان به بمب اتم دست خواهد یافت. تنها دو ماه بعد در مقاله ای با عنوان “سناتور می گوید ایران و عراق به دنبال بمب اتمی هستند” بخش هایی از سخنان یکی از سناتور های آمریکایی نقل می شود و گفته می شود ایران تنها 7سال با تولید بمب هسته ای ساخت خود فاصله دارد.

1987: 

در آوریل 1987 واشنگتن پست مقاله ای را با عنوان “آیت الله های اتمی: آنچه که خاور میانه به آن نیاز دارد، یک بمب ایرانی”به قلم David Segal    چاپ رساند که در آن از ایران به عنوان یک تهدید قریب الوقوع یاد شده بود.

1992-1991: 

در اواخر 1991 گزارش کنگره آمریکا و بر آورد سازمان CIA     با قطعیت بالایی ادعا کردند که ایران تمامی قابلیت ها برای ساختن دو تا سه بمب اتم را داراست. در ژانویه 1992 بنیامین نتانیاهو گفت که در طول 3 تا 5 سال آینده ایران برای تولید بمب هسته ای مستقل از کمک کشورهای خارجی خواهد شد. علاوه بر این در فوریه همان سال خانه نمایندگان آمریکا اعلام کرد تا آوریل همان سال ایران قابلیت عمل آوری دو تا سه بمب هسته ای را خواهد داشت. مارچ 1992 موسسه The Arms Control Reporter     گزارش داد که ایران در حال حاضر و حتی پیش از این4 سلاح هسته ای از روسیه خریداری کرده و آنها را در اختیار دارد. در همان سال سیا پیش بینی کرد که ایران تا سال 2000 بمب اتمی خواهد ساخت. این سازمان بعدها در یک یش بینی جدید تخمین زد که ایران تا سال 2003 به سلاح اتمی دست می یابد. سال 1992 شاهد پیش گویی های بیشتری نیز بود. از آن جمله شیمون پرز وزیر خارجه اسراییل در مصاحبه با تلویزیون فرانسه هشدار داد که ایران تا 1992به بمب هسته ای دست می یابد. در همان سال رابرت گیتز یکی از مدیران وقت سیا گفت اگرچه ایران در حال حاضر تهدید هسته ای نیست اما در بین 3، 4 یا 5 سال آینده به یک مشکل جدی تبدیل خواهد شد.

ادامه مطلب...



      

اسناد به جا مانده از دوران گذشته، اطلاعات شگفت انگیزى را درباره تکاپوى مرموز صهیونی در ایران عصر پهلوى آشکار می سازند.

بر اساس اسناد معتبر تاریخى، سران و رهبران صهیونیسم، در بعضى مقاطع تاریخى، برای اسکان یهودیان در مناطق مختلف جهان و ایجاد دولت یهود، جز فلسطین، سرزمین های دیگرى را نیز در طرح هاى خود مدنظر قرار داده بودند. از میان سرزمین هاى مورد نظر، از کشورهاى آرژانتین، اوگاندا، موزامبیک، آنگولا، لیبى، العریش (در صحراى سینا)، عراق، قبرس و...، به طور صریح در بعضى طرح هاى صهیونیستى یاد شده است.

برخى اسناد به طور تلویحى نشانگر آن است که رهبران و کانون هاى صهیونیستى، سرزمین ایران را نیز به عنوان طعمه اى دیگر مدنظر قرار داده بودند. رهبران صهیونیسم ایران به منظور پیاده کردن طرح خود در این کشور، به طور خزنده و مرموز فعالیت ها و اقداماتى را به عمل آوردند.

ایده صهیونیسم جهانى در ایران به صورت طرحى نمایان شد که محافل صهیونیستى آن را به نام یکى از رهبران و سران تشکیلات صیونیت ایران به دربار رضاخان پهلوى عرضه کردند.

 

ادامه مطلب...



      

از برجسته ترین تحرکات یهودى و صهیونیستى در تاریخ معاصر ایران، برپایى جشن های 2500 ساله شاهنشاهى شیراز، در سال 1350 شمسى / 1971 میلادى است.

صرف نظر از چگونگى زمینه سازی ها، اقدامات و توجیهات درباره برگزارى مراسم موسوم به جشن هاى 2500 ساله شاهنشاهى و به علاوه، صرف هزینه هاى هنگفت و نیز مفاسد فراوان این مراسم، به طور خلاصه می توان گفت؛ طراحى و اجراى این برنامه به تمامى از سوى مجامع صهیونیستى و اسرائیلى بود. در افشاى ماهیت این جشن، مثل همه موارد مشابه بیش و پیش از هر کس، حضرت امام خمینى (س) پرچمدار نهضت اسلامى بود که مردم مسلمان ایران را نسبت به ماهیت و اهداف برگزار کنندگان این مراسم هشیار و آگاه نمود: اطراف مملکت ایران در این مصیبت گرفتار هستند و میلیون ها تومان خرج جشن شاهنشاهى می شود. از قرارى که یک جایى نوشته بود، براى جشن خود شهر تهران 80 میلیون تومان اختصاص داده شده است؛ این راجع به خود شهر است.

کارشناس هاى اسرائیل براى این تشریفات دعوت شدند به طورى که خبر شدم و نوشتند به من، کارشناس هاى اسرائیلى مشغول به پا داشتن این جشن هستند و این تشریفات را آنها دارند درست می کنند. این اسرائیل که دشمن با اسلام است و الان در حال جنگ با اسلام است. (152)

امام خمینى ضمن نکوهیدن فسادگری هاى شاه و افشاى توطئه صهیونیست ها، به سران کشورهاى اسلامى هشدار دادند: به این ممالک اسلامى بگویید که نروید به این جشنى که اسرائیل دارد بساط جشنش را به پا می کند یا درست می کند؛ کارشناس هاى اسرائیل در اطراف شیراز دارند بساط جشن را درست می کنند. در این جشنى که کارشناس هاى اسرائیل دارند این عمل را می کنند، نروید. (153)

برخلاف آنچه که براى محمد رضا شاه و سران و دولتمداران رژیم پهلوى توجیه و القا کرده بودند و على رغم تبلیغات ادعایى دربار پهلوى مبنى بر بزرگداشت 2500 سال سلطنت و پادشاهى در کشور ایران، واقعیت این بود که جشن هاى 2500 ساله، صرفا با هدف نکوداشت خاطره و تاریخ عزیمت یهودیان از بابل به ایران و بیت المقدس در زمان کورش، در سال 539 قبل از میلاد بود. آن گونه که بعدها آشکار شد، محافل یهودى - صهیونیستى در سال 1340 شمسى / 1961 م، طرح و تمایل به برپایى این جشن را اعلام کرده بودند.

  ادامه مطلب...


برچسب ها : مقاله  ,


      
جمعه 89/11/29 9:5 ص

فراماسونر پیر

دانلود(حجم1mb  )

کتابی که براتون آماده کردم واکاوی فراماسونر بودن موسوی است

به قلم رضا گلپور و برگرفته از سایت عماریون

حتما بخونیدش که خیلی جالبه.

 





      

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به زودی پروژه‌هایی شبیه به معجزه اعلام خواهد شد که مختص انقلاب اسلامی است، افزود:در صورت افتتاح این پروژه‌ها دنیا به شگفتی واداشته می‌شود.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دهمین جشنواره تحقیقات سپاه با عنوان "سلمان فارسی " با بیان اینکه امروز شاهد پیروزهای مستمر انقلاب اسلامی در عرصه خاورمیانه به خصوص در میان کشورهای عربی هستیم، تصریح کرد: اینها همان موفقیت‌هایی است که سال‌ها پیش امام راحل آن را برای ما ترسیم فرمودند و ما چشم به انتظار این موفقیت‌ها بودیم.

جعفری گفت: امروز اسلام در یک مقطع حساس در حال رشد است و خوشا به حال آنان که در این راه با شناخت و معرفت قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیازهای متفاوتی دارد، گفت: برطرف کردن این نیازها مستلزم مجاهدت، سخت‌کوشی و تلاش رزمندگان در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و نوآوری است که می‌تواند به صورت عمیق نیازهای انقلاب ونظام را در این مقطع برطرف کند

  ادامه مطلب...



      

"عماریون"- به گزارش خبرگزاری چیز نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ساندیس، این شرکت طی بیانیه ای که به مناسبت فرارسیدن سالروز انقلاب اسلامی ایران صادر نموده است، بر تاثیرگذاری ساندیس در راهپیمایی های مردمی و حضور هرچه بیشتر آنها به واسطه علاقه به ساندیس اشاره کرده و راه حل جدیدی برای بهره مندی مردم از محصولات این شرکت ارائه کرده است.

 

ادامه مطلب...



      
سه شنبه 89/11/19 11:49 ص

جنگ نرم  

 جنگ نرم مترادف اصطلاحات بسیاری در علوم سیاسی و نظامی است. در علوم نظامی از   واژه هایی مانند جنگ روانی یا عملیات روانی و در علوم سیاسی از واژه هایی چون براندازی نرم، تهدید نرم، انقلاب مخملین و اخیرا به واژه انقلاب رنگین برای تبیین این اصطلاح  استفاده می‌شود.

گاهی به جای جنگ از واژه های تهدید یا قدرت نیز استفاده می شود، ولی در نهایت هر دوبه یک مفهوم ختم می شوند. نظریه جنگ نرم طی دهه های اخیر وارد ادبیات سیاسی شده است و "ژوزف نای" از اندیشمندان معاصر معتقد است، مبنای قدرت سخت یا جنگ سخت بر "اجبار" و مبنای قدرت نرم بر "اقناع" است، او برخلاف بعضی از صاحب نظران، اقتصاد و دیپلماسی را در زیرمجموعه قدرت سخت قرار داده و تنها از رسانه بعنوان قدرت نرم نام می‌ برد.

در تمامی اصطلاحات بالا هدف مشترک تحمیل اراده گروهی بر گروه دیگر بدون استفاده از راه های نظامی است. اما از آنجا که در مورد گستردگی و حوزه فعالیت هر کدام اتفاق نظر وجود ندارد؛ اشاره کوتاهی به هر کدام از واژه های مذکور و سابقه تاریخی آنها خواهیم داشت.

ادامه مطلب...



      
پنج شنبه 89/11/14 9:7 ع

حتما بخونید من که خوندمش خیلی برام جالب بود گفتم بگذارمش تو وبلاگ احتمالا برا بقیه هم جالب باشه.

مطهر امام خمینی

هر آنکس که در باطن و نیت خود در زنده بودنش شگفتی بیافریند مطمئناً بعد از مرگ او هم اشخاصی هستند که یاد و خاطره او را زنده نگه دارند و آنچه که سبب حفظ شخصیت آن ها می شود اعمال آن ها در مقابله با هواهای نفسانی بوده که چنین مقامی را برای آن ها رقم زده است طبق آنچه مه خداوند در وعده های خود بیان کرده است به انسان ها در مقابله با هواهای نفسانی بوده که چنین مقامی را برای آن ها رقم زده است به انسان ها در مقابل هر عمل پاک و نیک پاداشی را عطا می کند و این سخن خداوند بستگی به جایگاه های آن ها دارد بعضی ها در اخرت پاداش خود را می گیرند و بعضی دیگر در هردو عالم پاداش اعمال خود را می گیرند.

امام خمینی(ره) از جمله کسانی است که غیر از انچه که در عالم دیگر به ایشان عطا می شود که نمونه بارز آن ساخته شدن مرقد مطهر ایشان در کنار یاران خود، شهدا در بهشت زهرای تهران می باشد که نشانگر جایگاه والای ایشان در دنیا است.

مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) زیارتگاه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان گردید.

ساختمان این مرقد منوّر، از نظر معماری و مهندسی دارای ویژگی هایی است که برخی از آنان چنین است.

  • گنبد  ضریح از سطح ضریح تا علم 68 متر می باشد و این به مناسبت سال رحلت حضرت امام (سال1368) انتخاب شده است.
  • ارتفاع علم گنبد به نام دوازده امام 12 متر است و این گنبد به نام پنج تن آل عبا دارای 5 گره می باشد.
  • نورگیرهایی که در هشت ضلع پایین کمربند نصب شده است هشت عدد می باشد که هر یک 9 پنجره دارد و مجموعا 72 نورگیر و پنجره است که این نیز به مناسبت 72 تن شهدای کربلا و حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر می باشد.
  • در چهار طرف گنبد، چهار گلدسته نسب شده است که به تناسب سن حضرت امام 90 متر ارتفاع دارد.
  • قسمت اذان گوی گلدسته ها 57 متر است که به مناسبت سال پیروزی انقلاب اسلامی(1357) در نظر گرفته شده است.
  •    در دو طرف صحن مطهر، دو سر در ساخته شده که ارتفاع هر سردر 22 متر به مناسبت 22 بهمن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد. 
  • ارتفاع سقف کاذب 42 متر به مناسبت سال شروع انقلاب(1342) می باشد.

 

منبع: کتاب انقلاب خمینی حماسه حسینی




برچسب ها : امام خمینی(ره)  ,


      
چهارشنبه 89/11/13 12:24 ع

نمی‏دانم چیزی از بازی دراز می‏دانی یا نه، از قصر شیرین، سرپل ذهاب و سال‏های جنگ.

   نمی‏دانم چیزی از دو کوهه غرب شنیده‏ای یا نه. بچه‏های جنگ، پادگان ابوذر را مادر پادگان دو کوهه می‏نامند. بعضی‏ها هم به ابوذر می‏گویند دو کوهه غرب، با این تفاوت که پادگان ابوذر مظلوم است. حداقل غربتش را می‏توان در خاطرات مردم حس کرد. آنقدر که مردم دو کوهه را می‏شناسند با ابوذر آشنا نیستند. شهید شیرودی را که دیگر حتما می‏شناسی، خلبان هوانیروز بود. زحمت زیادی هم برای جلوگیری از سقوط ابوذر کشید. آخر هم پادگان را به نام پسرش ابوذر نام‏گذاری کردند تا ابوذر مظلومیت جبهه‏های غرب را تا ابد برایمان تداعی کند.

از کرمانشاه که به سمت اسلام‏آباد می‏روی، کرند و تنگه پاتاق را که رد کنی، بیست کیلومتر مانده به سرپل ذهاب پادگان ابوذر را می‏توانی ببینی. پادگانی که محل تجهیز و اسکان نیروها در زمان جنگ بوده است. از هوا نیروز و ارتش تا بسیجی و سپاهی، همه در ابوذر بودند. ارتفاعات بازی دراز که به تصرف دشمن درآمد، همه در پادگان ابوذر جمع شدند تا عملیات بازپس گیری بازی دراز را طراحی کنند. ارتفاع 1008 متری بازی دراز نقطه استراتژیک بود و باید در این عملیات از دشمن پس گرفته می‏شد. بازی دراز کرمانشاه را از همین پادگان از دشمن پس گرفتند. گروه‏های زیادی به ابوذر می‏آمدند تا از دشت ذهاب و کوره موش تابان سیدان و تنگ حاجیان دفاع کنند. ساختمان‏های بتنی ابوذر در دامنه کوه دیگر آن صلابت روزهای جنگ را ندارد. تن زخمی  ساختمان‏ها یادگار روزهای جنگ است. ساختمان‏هایی که میزبان رزمنده‏ها و شهدای بسیاری از 8 سال دفاع مقدس بوده است.

   سردار شاهویسی یکی از رزمنده‏هایی است که در طول جنگ در نقطه به نقطه جبهه‏های غرب کشور جنگیده است. شاهویسی با اینکه امروز سرداری بازنشسته است، اما کوله باری از خاطره را با خود به دوش می‏کشد، از قصر شیرین و سرپل ذهاب گرفته تا ارتفاعات بازی دراز و تنگه مرصاد. اتوبوس راهیان نور که به پادگان ابوذر می‏رسد، سردار شاهویسی وسط اتوبوس می‏ایستد و از روزهای سخت ابوذر برایمان می‏گوید. از سال 63 و بمباران پادگان با بمب‏های خوشه‏ای رژیم بعث ،

 شاهویسی می‏گوید: «شدت حملات خیلی زیاد بود. بیشترین تلفات را هم دشمن در همان حمله به ما تحمیل کرد.» او به آن موقع برمی‏گردد. وقتی که مجروحان از شدت موج انفجار گوشت بدنشان از استخوان‏ها جدا شده بود: «تنها رگ بود و استخوان. با این حال هنوز زنده بودند و زجر می‏کشیدند.»

هنوز هم چند ساختمان زخم خورده را به یادگار نگه داشته‏اند تا ما فراموش نکنیم پادگان ابوذر و رزمنده‏هایش در آن روزها چه کشیده‏اند. داخل پادگان که می‏شویم هنوز هم بوی غربت می‏آید. قدیمی‏ها و بچه‏های جنگ بی‏قراری می‏کنند. حاج مجید شفیع‏زاده که آن روزها در لباس بسیجی برای وطن می‏جنگید، حالا راوی حماسه ابوذر است. شفیع‏زاده با بغضی در گلو یاد ارتفاعات سومار می‏افتد، یاد آن شبی که بچه‏ها در میدان مین‏ گیر کرده بودند و آن شب در ابوذر «بیدار باش» زده بودند تا برای باز کردن میدان مین داوطلب ببرند. از روزها و شب‏های پادگان ابوذر می‏گوید، از ساختمان‏های پنج طبقه‏ای که پر بود از رزمنده از دعای کمیل و زیارت عاشورا، از شب‏ها و نماز شب خوان‏ها. از آنهایی که برای عملیات می‏رفتند عملیاتی که برگشتی نداشت.

شفیع‏زاده می‏گوید: یادش به خیر روزهایی که از عملیات بر می‏گشتیم، یکی لباس‏هایش را می‏شست یکی وسایلش را مرتب می‏کرد...» در همین حین موتورسواری بود که نامه‏های رزمنده‏ها را می‏آورد و اگر نامه‏ای داشتند برایشان می‏برد.

صدای موتورش که می‏آمد همه می‏دویدند بیرون. یکی یکی اسامی را می‏خواند، آنهایی که نامشان نبود و نامه‏ای نداشتند می‏گفتند بری ما نامه نداری؟ موتورسوار می‏رفت و بچه‏ها هم می‏رفتند داخل اتاق‏ها. شب بیدارباش بود، باید می‏رفتیم عملیات، بچه‏ها سریع لباس‏هایشان را جمع و جور می‏کردند و لباس‏های خیس و شسته شده‏شان را در ساک می‏گذاشتند و می‏رفتند برای عملیات. یک هفته بعد از آن جمع، چند نفری بیشتر به پادگان برنمی‏گشتند. خیلی‏ها از همانجا پرواز کرده بودند. ولی وقتی این بار موتورسوار با نامه‏ها می‏آمد بلند صدا میز : «علی حاتمی، رضا سعیدی، حسین عباسی، نیستند؟ نامه دارید ها!». اما کسی نبود که نامه‏هایشان را تحویل بگیرد. همه‏شان خدایی شده بودند. موتورسوار که با نامه‏های برگشتی از پادگان خارج می‏شد، مثل اینکه غربت پادگان ابوذر بیشتر جلوه می‏کرد. دیگر صدای خواندن دعای کمیل و زیارت عاشورای بچه‏ها به گوش نمی‏آمد. نماز شب خوان‏ها تعدادشان کم شده بود.

خاطرات شفیع زاده چشمان همه را تر می‏کند. سرهنگ علی احمد فیض اللهی فرمانده سپاه قصر شیرین و سرپل ذهاب می‏گوید

: «تو را به خدا بگویید، اینجا هم دو کوهه بوده، اینجا خیلی بیشتر از دو کوهه شهید داده است. همه کاروان‏های راهیان نور به جنوب می‏روند انگار نه انگار که غرب هم شهید داشته است.»  


منبع :

سند غربت





      

  - بسیج عامل نجات کشور: تأسیس بسیج با صدور فرمان امام خمینی (ره) ماه‌ها پیش از آغاز جنگ تحمیلی و در تاریخ 4/9/58 در شرایطی تحقق یافت که اصل انقلاب  ثبات و استقرار نظام جمهوری اسلامی در معرض تهدید قرار داشت و این تهدیدات محدود در عرصه های نظامی نبود بلکه تهدیدات و خطرهایی همه جانبه را به تصویر می کشید. با این توصیف حضرت امام (ره) فرمودند: «باید ما همه قوایمان را مجتمع کنیم برای نجات دادن یک کشور، باید اگر مسائلی برایمان پیش بیاید، هر چه هم سخت باشد، تحمل کنیم»(1)

ـ بسیج سپر دفاعی کشور در برابر استکبار: تاریخ تحولات انقلاب اسلامی بیانگر این واقعیت است که سازمان بسیج، پس از تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، به فرمان رهبر کبیر انقلاب تأسیس گردید(2)، زمانی که ابعاد و عمق توطئه های استکبار جهانی برای سلطه بر ملتهای منطقه بویژه ملت بزرگ ایران بیش از پیش آشکار شده و شیطان بزرگ که از دست جوانان انقلابی کشور به شدت زخمی شده بود عزم خویش را در هجمه و فشار همه جانبه بر کشور جزم نموده و سودای براندازی نظام را در سر می پروراند در چنین فضایی تشکیل بسیج در واقع انسجام بخشی به تمامی توانمندیها و دارایی هایی کشور در برابر فتنه گری استعمارگران قلمداد گردید. بسیج تاکنون این نقش را بخوبی ایفا نموده است و ماندگاری و سربلندی و امنیت و اقتدار همه جانبه کشور دلیلی گویا به این مدعا می باشد و در آینده نیز سپر دفاعی کشور و عامل به شکست کشاندن توطئه ها و خنثی کردن فتنه ها و شیطنت های استکبار جهانی و ایادی آن خواهند بود

  ادامه مطلب...



      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده