سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 108
  • بازدید دیروز : 57
  • کل بازدید : 940761
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 7:14 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،

«(آیت‌الله) علی خامنه ای، رهبر ایران بود که نبرد علیه "تهدیدات نرم" را در صدر اولویت های نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور قرار داد. از آن دکتر حسن عباسیزمان تا کنون، سازمان های اطلاعاتی و پشتیبانان آنها نظیر مرکز تنظیم دکترین تحلیلی به رهبری حسن عباسی به صرف میلیون ها دلار برای تحقیق بر روی کارتون ها دست زده اند تا دسیسه های جاسوسی غرب جهت براندازی رژیم را برملا سازند.» این بخشی از نوشته گاردین در مورد دکتر حسن عباسی است. (ttp://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/nov/30/iran-nuclear-scientists-roadrunner)

به گزارش رجانیوز، چندی پیش نیز هفته‌نامه نیویورک تایمز، "دکستر فیلکینز" (DEXTER FILKINS) در مقاله‌ای باعنوان "شبکه تلویزیونی فارسی وان جذاب برای بینندگان اما تهدیدی برای دولت ایران" از مبارزه دولت ایران با جنگ نرم فرهنگی خبر داد.

ادامه مطلب...



      

آیا میدانید ?? در صد از سلاحهای سپاه در زمان ? سال دفاع مقدس از غنایم این جنگ بود . 

تصاویر 3 اسلحه متفاوت که از عراقیها به غنیمت گرفته شد .

?- اسلحه های گوشه زن  :

یکی از غنایمی بود که در جنگ ? ساله عراق علیه ایران بدست رزمندگان دلاور ایرانی به غنیمت گرفته شد.

تاریخچه سلاح :

برای اولین بار در نبردهای سنگین و خشونت بار خیابانی در استالینگراد بود که ایده ساخت تسلیحات گوشه زن ، به ذهن سربازان آلمانی خطور کرد و در مدت زمان کوتاهی نیز ، این سلاح توسط طراحان قدرتمند کارخانه اشمایزر طراحی شد و نمونه های اولیه آن ، برای آزمایش به استالینگراد ارسال شد و در آن زمان بود که سربازان روسی ، متوجه نکته عجیبی در زد و خوردهای کوچه به کوچه استالینگراد شدند. آنها گلوله را می دیدند ، اما اثری از تیرانداز نبود.

با پایان یافتن جنگ جهانی دوم ، این ایده بی نظیر نیز مانند دهها پروژه دیگر ، در اثر رخوت بعد از جنگ از یادها رفت و به فراموشی سپرده شد.در جنگ های شهری یا درگیری های پلیسی و کلآ در هر نوع عملیاتی که در فضاهای محدود و بسته صورت می گیرد ، یک سلاح گوشه زن می تواند جان دهها سرباز یا پلیس را نجات دهد و تجهیز نیروهای نظامی و انتظامی هر کشوری منجمله ایران به این نوع تسلیحات ، بسیار مهم و حیاتی است .

 

ادامه مطلب...



      
سه شنبه 89/9/23 7:57 ع

سلام این بار با این مطلب اومدم متنزیر روبخونید تا متوجه منظورم شوید!!!!

  ...واجب است بر سلاطینی که به دین باب روی می آورند، خانه ی علی محد باب در شیراز را که در آن تولد یافته و زندگی کرده، به گونه ای خاص بنا کنند که از بیرون 95 درب داشته باشد و از میان نود درب، و آنقدر وعت داشته باشد که....1

-------------------------------------------------

1-بیان(کتاب مقدس بهائیان)-باب شانزدهم، ب نقل از بهائیت در ایران،ص108 -106

حالا رب گوجه95 چه ربطی داره به این موضوع؟ میگم چه تفاهمی بین این رب و بهائیت پیدا شده ها!!!!!آخه بعضی دوستان از برداشت های من در مورد استر مردخای ملعون ناراحت شدند! خب منم که از این قضیه برداشتی نکردم!

 

این متن رو هو از وبلاگ منتظرن براتون گذاشتم آخه جالب بود البته یه مقدار قدیمی شده ولی دلیل مقدس بودن 95 رو که بالا گفتم(کتاب بیان هم از کتاب های خیلی!!! مقدس فرقه ی شیطانی بهائیت است)

 

بهائیان ایران ازهرفرصتی استفاده میکنندتاقدرت بیشتری بدست آورند.درفعالیتهای اقتصادی نیزبه طرق مختلف سعی میکنندتابرای آیین ضاله خودتبلیغ کنند.برای مثال شرکتی به نام خوش نهال که درنزدیکی مشهدقرارداردو پیش از انقلاب مشروبات الکلی تولیدمیکرد،چندسالی است که صنایع غذایی تولیدمیکندکه یکی از آنها رب 95 است! اخیرا این شرکت تبلیغ کرده بود که هر سه ماه یکبار، 5  جایزه بزرگ رادرنظرگرفته وازهرکدام به 19 نفرجایزه میدهد.قراربودقرعه کشی آن دراول خردادباشدکه مصادف بودبامبعث علیمحمدشیرازی پیشــوای بزرگ بهاییان ! ناگفته نماند که 95 عدد مقدس بهاییان است.حداکثرمهریه دختران بهایی 95 مثقال طلا است وبهاییان موظفندهرروز95 بار ذکر ( الله ابهی )رااداکنند.عدد 95 مضرب اعداد19 و 5 است که هرسه عدد برایشان تقدس دارد.ایام هفته هم در مسلک بهائیت 5 روز است.آنانکه خود را اغنام الله (گوسفندان خدا ) میداننددارای اعتقاداتی بشدت زشت هستند ازجمله ازدواج برادر وخواهر و.....درحال حاضر بهاییان ایران با حمایت انگلستان وآلمان وافرادسرشناسی چون شیرین عبادی ولاله آکگون به تبلیغ مشغولندودر شهرهایی چون جیرفت، فردیس کرج،مشهد واصفهان و....به گسترش این آیین منحرف انگلیسی مشغولند!برابر فتوای اکثریت علماء ،هرگونه معامله ای که سود آن به خزانه کفار برود وعلیه اسلام استفاده گرددحرام است.شرکتهای هرمی وموادغذایی چون رب 95 وغیره نیز از این قاعده مستثنی نیستند.سوال اینجاست که این فعالیتها باحمایت ویا احمال چه کسانی درایران صورت میگیرد ؟

 این محصولا چه طری توی ایران تولید و پخش میشه من که نمیدونم!!! شما اگه جوابشو پیدا کردید یا نظر داشتید در مورد مطلب بالا حتماُ نظر بدید!

راستی می خام قالب و لوگوی وبلاگ رو عوض کنم عزیزانی که با سلیقه هستند لطفاً حتما نظر بدن تا ازش استفاده کنیم.خیلی مخلصیم. از مدر وبلاگ آرپیجی زن هم خیلی تشکر می کنم.

یا علی





      
دوشنبه 89/9/22 1:48 ع

دانلود(حجم1.20mb)

 شماره هفتم ویژه نامه صحیفه عشق(ویژه ماه محرم)





      

یکی از مقبره های قدیمی در همدان که اکنون در نزدیکی میدان مرکزی شهر و در کنار مدرسه بزرگ زنگنه همدان قرار دارد مقبره استر مردخای است که مورد علاقه و احترام یهودیان بوده و هست. یهودیان همدان این مقبره را آرامگاه استر و مردخای از خویشاوندان استر می دانند و معتقدند که مردخای از نواده های یعقوب پیغمبر است و سالی یک روز همان روز نجات یهودیان را روزه می گیرند و آن قبر را زیلرت می کنند.

این مقبره بنای کوچکی است که یک درب سنگی در آن در آن قرار دارد که قدمت آن را نشان می دهد و دو قبر در میان ساختمان که نسبتاً مرتفع است وجود دارد. درباره صاحبان این قبر چنین می گویند:

اردشیر اول پسر خشایارشاه اردوان را کشت و به تخت سلطنت نشست و چهل و یک سال سلطنت کرد و فتنه مصر را که پانزده سال طول کشید به نفع ایرانیان خاتمه داد.

اردشیر با دختری از یهود به نام "استر" که از خویشاوندان یکی از درباریان به نام مردخای بود ازدواج کرد و بدین سبب یهودیان در دربار اردشیر نفوذ یافتند. شخصی به نام "هامان" که او نیز از درباریان با نفوذ و با قدرت بود بر این موقعیت یهودیان حسد برد و فرمان قتل یهودیان را از اردشیر بگرفت. نزدیک بود که یهودیان با فلاکت و مصیبت بزرگی هم آغوش گردند ولی مردخای به وسیله استر همسر یهودیه اردشیر ناسخ حکم قتل عام یهودیان را از شاه گرفت و یهودیان را نجات داد. حکایت استر و مردخای در تورات نقل شده و استر به معنای ستاره است و نام اصلی او "هدسه" از مردم شوش بوده.

بعضی از محققان در نسبت این قبر به استر ایراد و اشکال کرده و احتمال داده که این مقبره پدر مانی و یا پدر و مادر مانی باشد و در این باره تحقیقاتی دارد که عمده اش حدس و احتمالی بیش نیست. به هر حاب در نوشته آقای "ذبیح بهروز" که در کتاب هکمتانه صفحه 182 نقل شده چنین آمده است:

در همدان یک بنائی به سبک مقبره های بودائی دیده می شود. این بنا در دوره مغول که مانویان و فرق باطنی ها نفوذ بسیار داشته ساخته شده است.

در مدت یک قرن و نیم گذشته کوشش کوشش زیادی شده که برای تأیید کتاب مقدس ادله باستانی جمع آوری کنند و لهذا شهرت داده اند بنائی که در همدان است مقبره استر ملکه یهودی پادشاه فارس است. پس از اینکه تحقیقات باستان شناسی پیشرفت کرد معلوم شد چنین شهرتی اساس ندارد و از پروفسر هرتسفلد نقل کرده که بنای مذکور مقبره استر شهرت یافته است.

مؤلف کتاب را گمان و حدس این است که با توجه به اینکه ظاهر بنای استر و مردخای اسلامی است، این قبر مربوط به دو نفر از سلاطین سلاجقه به نام طغرل و سلطان محمود باشد که در مدرسه حاجیه همدان دفن شده اند و مدرسه زنگنه فعلی که در کنار مقبره استر و مردخای قرار گرفته و یک راه عبوری فاصله است احتمال این را دارد که در جای مدرسه حاجیه پس از خرابی آن ساخته شده باشد. در گذشته مدرسه و مقبره به هم متصل بوده است ولی بعداً به این شکل در آمده است و یهودیها به نام استر شهرت داده اند.

علاوه بر این چندین محل دیگر از جمله "بقعه پیر بکران" در سی کیلومتری جنوب اصفهان به عنوان استر و مردخای شهرت دارد. بنابراین جز اشتهار و شهرت میان یهودیان هیچ دلیلی بر بودن قبر استر و مردخای در همدان نیست و اگر این بنا از یهودیان باشد احتمال این است که نخستین بنای این بقعه به عنوان یادگاری به نام استر و مردخای ساخته شده باشد بعد از چندی به عنوان استر و مردخای شهرت پیدا کرده. چنان که نویسنده آثار تاریخی همدان "محمد تقی مصطفوی" هم احتمال داده است.

اما حدس من این است که این دو قبر مربوط به دو نفر از پادشاهان سلاجقه است نه استرو مردخای و نه پدر و مادر مانی، گرچه پدر و مادر مانی همدانی بوده اند. ولی در مدائن سکونت داشته اند و مانی هم در همان جا به دنیا آمده و جائی هم اشاره نشده که آنها در همدان از دنیا رفته اند.

 

منبع:تاریخ مفصل همدان/جلد اول/ احمد صابری همدانی





      

کامل این مقاله را که در دو پست آوردم به صورت Pdf آوردم و آماده ی چاپ می باشد.

دانلود(حجم316kb)





      

..ادامه از پست قبلی

ویهودیان   بردشمنان    خود پیروز شدند  ..همه مردم از یهوذیان می ترسیدند و جرات نمی کردند در برابرشان بایستند.تمام حاکمان و استانداران ، مقامات مملکتی و درباریان از ترس مردخای ، به یهودیان کمک می کردند...به این ترتیب یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را از دم شمشیر گذرانده،کشتند.آنها در شهر شوش که پایتخت بود 500 نفر را کشتند...ده پسرهامان بن همدانای، دشمن یهود،راکشتند... و [جسد] ده پسر هامان را[درشوش]به دارآویختند... درروزچهاردهم ماه ادارنیز جمع شده سیصدنفر را درشوش کشتند... و سایر یهودیانی که درولایتهای پادشاه بودند...هفتاد و پنج هزارنفر از مبغضان  خویش را کشته بودند...درروز چهاردهم ماه آرامی یافتند و آنرا روز بزم و شادمانی نگاه داشتند...

 

این روز یعنی سالروز قتل عام 75000 ایرانی ( باید جمعیت ایران در 2600 سال پیش را در نظر گرفت . با توجه به آنکه جمعیت کم بوده است. این کشتار را می توان یک نسل کشی بحساب آورد) ، هر ساله تحت عنوان عید پوریم توسط یهودیان جشن گرفته می شود و در این روز وقیحانه به جشن و پایکوبی می پردازند.

در حالی که ما ایرانی ها سیزدهم فروردین را نحس دانسته و به یاد قتل عام اجدادمان به کوه و دشت پناه می بریم (تا توسط یهودیان کشته نشویم) آنها باید در جشن نسل کشی آنقدر شراب بنوشند تا تعادل خود را از دست بدهند.

در نقشه خیالی ارض موعود که رژیم جعلی اسرائیل ترسیم کرده علاوه بر پهنه نیل تا فرات استان همدان نیز جزء خاکشان ذکر شده است فقط بخاطر مقبره استر و مردخای ابتدای خیابان شریعتی. باید به ایرانی بودن مسئولان تبریک گفت که نه تنها در هیچ کجا راجع به این واقعه هولناک سخن به میان نمی آورند بلکه برای آنها تابلویی در نظر گرفته می شود تحت عنوان زیارتگاه استر و مردخای!!؟ آیا کلمه زیارتگاه کلمه ای مقدس در فرهنگ شیعی ما نیست؟ آیا ما این واژه مقدس را فقط برای انسان هایی پاک از تبار عشق بکار نمی بریم؟ خواب تا کی؟

ارض موعود

نوشته های نقشه به زبان عبری می باشد.

منابع

کتاب مقدس، بخش عهد عتیق ، کتاب استر

کتاب زرسالاران یهود، نوشته عبدالله شهبازی، جلد اول ، صفحه 353

 

در مقاله ای دیگر  که در همین وبلاگ منتشر می کنم بیان می گردد که اصلا قبر استر مردخای در همدان نیست و این مقبره و بین مربوط به دوران سلجوقیان می باشد و دو احتمال وجود دارد "یا اصلا قبری وجود ندارد" و یا " این قبور مربوط به سلاطین سلجوقی است" و صهیونیسم های کثیف در 300 سال اخیر که ایرانیان در خواب غفلت کامل به سر می بردند برای غصب خاک این کشور این طور جا انداخته اد که استر و مردخای در این مکان دفن شده اند. حتی بعضی آنها ادعا می کنند که قبر اصلی استر مردخای در اصفهان است.

منتظر مقاله بعدی باشید.

یا علی





      

هولوکاست ایرانی

کشتار 75000 ایرانی توسط یهودیان

مسلّماً یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‏اند، دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت... (المائده 82)

 داستان   مردخای   یهود   ی   و دخترعموی  فتنه گرش اِستردر دربار خشایارشا، پادشاه ایران(648-546)،گواه روشنی است ازحضور انبوه یهودیان درقلمرو دولت هخامنشی. دراین داستان، مردخای با حیله، فرمان عزل وشتی، ملکه ایران را که از فرمان شاه (در حالت مستی) مبنی بر برهنه ظاهر شدن در جشن سرپیچی کرده است، میگیرد.سپس استر زیبا، بانیرنگ مردخای، همخوابه خشایارشا میشود ،دل او را میرباید وسپس به ملکه قدرتمند ایران بدل میگردد .دراین زمان تکاپو ی یهودی اندر سراسر ایران چنان آزار دهنده است که هامان،وزیر پادشاه هخامنشی،تصمیم به اخراج ایشان میگیرد.ولی او،که به دروغ در کتاب عهد عتیق"دشمن یهودیان"خوانده شده (در باب دروغگویی و تحریفگری یهودیان در تورات و کتاب مقدس ، همان بس که بارها قرآن آنها را قومی تحریفگر دانسته و آنها را لعن کرده است و در قرآن ذکر شده که  مطالبی را به نفع خود و از جانب خود می نوشتند و آگاهانه به خدا نسبت می دادند)،بادسیسه استر به دارآویخته میشود. آنگاه، یهودیان، باحمایت استر، به کشتارخونین و وسیع مخالفان خود دست میزنند و مردخای درمقام مرد قدرتمند ایران جای میگیرد .توصیف قساوت آمیز "کتاب مقدس - عهد عتیق کتاب (سوره) استر" ازقتل عام بزرگان ایرانی به دست این میهمانان نو رسیده در روز سیزدهم ماه ادار حیرت انگیزاست:

 

 

ادامه دارد...





      

توجه: از تمام دوستانی که این مطلب رو میخونن تقاضا دارد که به هر نحوی که می تونن (در وبلاگشون یا..)این مطلب رو منعکس کنند. خدا اجرتون بده

یا علی

عکس های منتشر نشده از استر مردخای

فراماسونر ها و استر مردخای

 نماد چشم جهان بین(نماد فراماسونرها) در مقبره استر مردخای

فراماسونر ها و استر مردخای

 خواهشاً به عکس بالا که سردر ورودی مقبره است و اکنون بنا به دلایلی !!! جدا شده دقت کنید

مثلث شوم اسرائیل(ستاره داود به چشم می خورد)

فراماسونر ها و استر مردخای

 

 شمعدان7 شاخه نماد یهودیان

 

  به نظر شما نماد چشم جهان بین باید در این مملکت شیعه به این وضوح وجود داشته باشد؟

 

مسئولین مربوطه نباید برخوردی بکنند

مقاله ای تحت عنوان "هولوکاست ایرانی" را خوانده اید به زودی این مقاله را در وبلاگ با جزئیات کامل قرار می دهم.که همین استر و مردخای ملعون باعث کشته شدن 77000 ایرانی در 2600 سال پیش می گردند و حالا در یر در این مقبره می بینیم که کلمه "زیارتگاه نوشته شده است!!!

زیارتگاه که می گویند شما یاد چه انسانی می افتید؟

غیر از این است که برای افراد پاکی مثل امامزادگان ،علماء، و شهدا زیارتگاه می سازیم

نیازی است که برای این دوملعون در این مملکت شیعی زیارتگاهی وجود داشته باشد؟

  

ادامه مطلب...



      
پنج شنبه 89/9/18 2:3 ع

مهم نوشت: کاروان آسیایی آزادی غزه وارد ایران شده است. وبلاگ شاهد حمایت قاطع خودش را از این اقدام انسان دوستانه جهانی با شعار بلند " مرگ بر اسرائیل"  از حنجره خودش و دوستان وبلاگی اعلام می کند. از دوستان عزیز وبلاگ نویس دعوت می شود در پست های خود یک مرگ بر اسرائیل نثار این جرثومه فساد نمایند.

"مرگ بر اسرائیل"

 

"ترجمه عبری مرگ بر اسرائیل"

" Down with israil"

" الموت لاسرائیل"

"ترجمه ترکی مرگ بر اسرائیل"

 

"ترجمه هندی مرگ بر اسرائیل"

منبع:شاهد





      
<   <<   6   7      >


پیامهای عمومی ارسال شده