سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 71
  • بازدید دیروز : 85
  • کل بازدید : 942060
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 8:54 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،

خبرگزاری دانشجو- شهرآورد پایتخت روز گذشته با حواشی و فراز و نشیب های فراوان به پایان رسید و پرتاب سنگ و گوجه از طرف هواداران دو تیم به زمین بازی، تنها خاطره ای بود که از این مسابقه ورزشی باقی ماند.

بازیکنان میلیاردی استقلال و پرسپولیس که هر روز برای رسانه ها خط و نشان می کشند و خود را بهترین های فوتبال ایران می دانند، بدون توجه به وظیفه ای که در مقابل مردم دارند، عملکرد غیر قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند تا بار دیگر موجی از انتقادات به سمت آنها روانه شود و باز هم لازم باشد تا به آنها یادآوری کنیم که پول های میلیاردی که امروز آنها را به این جایگاه از ثروت و شهرت رسانده، از بیت المال تامین شده است.
 
بازیکنان ملی پوش این دو تیم، بدون توجه به خواسته مردم - که حق طبیعی آنهاست تا بدانند چرا این گونه در زمین بازی می کنند - از مصاحبه با رسانه ها خودداری کردند تا نشان دهند که تحمل شنیدن انتقادات را ندارند؛ شاید هم دوست ندارند اعتراضات مردم و رسانه ها کام آنها را تلخ کند.
 
در روزهایی که بسیاری از افراد معتقدند که صرف هزینه های چند ده میلیاردی در فوتبال بی عدالتی نسبت به سایر ورزشکاران است، فوتبالیست ها برای همه خط و نشان می کشند و رسانه ها را وادار به سکوت می کنند.
 
به آن دسته از ورزشکارانی که از مصاحبه با رسانه ها خودداری می کنند و حوصله جواب دادن به سوالات خبرنگاران را ندارند و توجهی به خواسته ها و سوالات بی پاسخ مردم ندارند و مسئولانی که در خواب هستند، توصیه می کنیم که وصیت نامه سردار شهید کیومرث نوروزی، بنیانگذار تیم فوتبال آزادی سمنان، تیمی که در دوران دفاع مقدس 9 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است را بخوانند شاید به حرمت خون پاک شهیدان به یاد بیاورند که چه مسئولیتی در مقابل مردم بر گردن دارند.
 
فرمانده گردان موسی بن جعفر (ع) در فرازی از وصیت نامه ورزشی خود خطاب به ورزشکاران و مسئولان ورزشی می گوید:
 
«ای برادران اتحاد، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنید. از تفرقه بپرهیزید که عامل نفاق و جدایی است. ای مربیان عزیز و ای سرپرستان محترم، دست به دست هم بدهید و به گفته امامتان لبیک گویید که گفت «در جامعه اسلامی، مربیان ورزش باید نمونه باشند تا بتوانند انسان بسازند.»
 
به خدا از طریق ورزش می توانید رزمندگانی تربیت کنید تا در آینده ای نزدیک راهی جبهه ها شوند. از حب ریاست و نفس پرستی بپرهیزید و فقط خدا را در نظر بگیرید، از مربیان و سرپرستان متعهد و مسئول استفاده کنید به سوابق افراد توجهی نداشته باشید، چشمان خود را باز کنید و ببینید در حال حاضر چه خدمتی می کنند.
 
معیار و ملاک انتخاب یک ورزشکار در تیم های شهر و باشگاه ها برای شما ابتدا برتری در بعد اخلاقی و عقیدتی و آنگاه لیاقت ورزشی و تخصص و به قول شما تکنیک و تاکتیک باشد.اگر خدایی نکرده در بین شما برادران، کسانی هستند که در این دو بعد عقیدتی و اخلاقی منحرف می باشند، ابتدا آنها را ارشاد و سپس اگر موثر واقع نشد آنها را سریعاً پاکسازی کنید، تیم های خود را طوری پرورش دهید که به موقع در مراسم دعا و نماز شرکت کنند و به موقع در مسابقات حاضر باشند.
 
عزیزان مرگ فرا می رسد پس چه بهتر که حال تا دیر نشده روش خود را عوض کرده و انسان بسازیم. حس ناسیونالیستی و گروه گرایی و تیم جویی را کنار بزنید و چشمان خود را باز کنید و واقعیت های جامعه را ببینید.
 
آنقدر در فکر برد و باخت نباشید، آیا سزاوار است که با این همه برنامه های ارشادی از انقلاب هنوز هم فکرمان فقط در توپ زدن و یا فوتبال بازی کردن باشد؟
 
آیا نمی خواهیم فکرمان در ارزش های اصیل ورزش قرار گیرد؟ بلکه می رویم تا جامعه ورزشی خود را بازسازی کرده و نوجوانان و جوانان متعهد و مسئول و درخط امام به جامعه ارائه دهیم، برادران ورزشکار آیا نمی خواهید بعد از فرا رسیدن مرگتان چیزی برای آن دنیا ذخیره کنید.
 
اگر یک روز تیم شما با حفظ این دو بعد اخلاقی و عقیدتی نسبت به تیم حریف بازنده گردید این را بدانید که شما در آن روز یک پیروزمند واقعی و الهی و یک بازنده سرفراز ورزشی خواهید بود.
 
ای برادران و دوستان ورزشکار که خود می دانید منظورم چه کسانی هستند بیایید و به عهد و قول خود وفا کنید، بروید در نمازها و دعاها شرکت کنید فعالانه در بسیج خدمت کنید که یک شاخه نظام امام زمانی است.
 
بارخدایا در زمین ورزش خطا و گناه زیاد کرده ام. الهی از گناهانم در گذر، برادران هم تیمی مبادا خدای ناکرده بعداز شهادت من از این تشکیلات گریزان شوید.
 
به کلیه مسئولین به ویژه دست اندرکاران ورزش هشدار می دهم که ای عزیزان بدانید که شما با خون شهدا به این مقام رسیده اید؛ پس در کار خود کوشا باشید.»





مطلب بعدی : وای به وقتی که میلیتاریسم ایران زنده شود       


پیامهای عمومی ارسال شده