سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 50
  • کل بازدید : 940070
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 5:27 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،

در این تصویر که به احتمال زیاد اصلاً پخش نشده باشد، هر دو دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هنوز سالم است. این تصاویر احتمالاً باید به روزهای بحرانی اهواز برگردد. یعنی زمانی که شهر در آستانه سقوط بود و صدام تلفاح دایی خود را به استانداری الاحواز منصوب کرده بود و قرار بود خودش در شهر اهواز این انتصاب را اعلام کند.

سه نفر به اتفاق هم جلوی سقوط شهر را گرفتند. حجت الاسلام شهید غیور اصلی که با بمب گذاری منافقین همان آغاز دفاع شهید می شود. شهید مصطفی چمران و مقام معطم رهبری که لباس رزم پوشیده و در پادگان گلف به اتفاق شهید چمران تاکتیک های نبرد نا متقارن را به اجرا می گذاشتند.

قطعاً سر حال و هوای نماز های ایشان در نماز جمعه و عید فطر که به دل مومنان بسیار می چسبد ریشه در نمازهایی دارد که این‌چنین در اوج خطر خوانده می شد. این نماز در میان مدافعان آبادان باید باشد.

دانلود(حجم3.75mb)





      
جمعه 90/11/14 7:50 ع

شهید میثمی

وبلاگ آن‌سوی لنز منتشر کرد:

این تصویری است که این روزها به مناسبت کنگره شهید میثمی از شبکه های متعدد نیز پخش می شود.

در ابتداء می خواستم شرحی بنویسم بر آنچه می بینید اما دیدم تصاویر خود به قدر کافی گویاست. صرفا:

در این فیلم شهدای بزرگواری چون سید محسن صفوی و شهید دستواره حضور دارند.

سردار فدوی را پابرهنه می بینید و سردار جعفری را مستحکم : عملیات!

 

دانلود(حجم8.34mb)





      
پنج شنبه 90/11/6 9:23 ع

کلیپ زیر در مورد بی احترامی مسئولین شهر خان استان گلستان  است

واقعا جای تاسف داره

توضیح اینکه این شهدا در سال 1384 در این مکان دفن شده اند و پنج نفر هستند اما اکنون نشانه ای از قبور آنها وجود ندارد و معلوم نیست پول بودجه ساخت یادمان آنها به جیب چه کسانی رفته است...!

دانلود(حجم5.72mb)

منبع: وبلاگ مدینه فاضله





      

عملیات کربلای 5

دانلود بخش اول(حجم5.98mb)

مستندی ازعملیات

دانلود بخش دوم(حجم5.48mb)

مستندی ازعملیات

دانلود بخش سوم(حجم6.07mb)

مستندی ازعملیات

دانلود بخش چهارم(حجم2.62mb)

مستندی ازعملیات با صدای شهید آوینی

دانلود بخش پنجم(حجم3.77mb)

مستندی ازعملیات





      
      
      
چهارشنبه 90/10/7 10:20 ع

دانلود فایل تصویری(حجم7.88mb)

زندگی نامه مختصر

فرمانده لشکر 3 نیروی مخصوص حمزه سید الشهدا(ع)(سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)

سال 1331 در یکی از روستاهای اسدآباد همدان و دریک خانواده مذهبی و معتقد متولد شد، خانواده ای که پنج فرزند دختر و چهار فرزند پسر داشتند، پس از گذراندن تحصیلات دوره ابتدایی به همدان رفت و پس از گرفتن دیپلم جزء اولین کسانی بود که در سال 58 با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد سپاه شد و پس از طی سالیان حضور در سپاه تحصیلات نظامی خود را در مقطع فوق لیسانس به اتمام رساند.او همزمان باورود خود به سپاه مدت دوسال فرماندهی سپاه نهاوند در استان همدان را برعهده گرفت و پس ازآن بنا به ضرورت شرایط منطقه سنقر در کرمانشاه برای مبارزه با نیروهای ضد انقلاب که تا نزدیکی شهر پیشروی کرده بودند به آن منطقه اعزام شد و در مدت سه سال حضور خود در آن جا در درگیری های مکرر با آن ها از ناحیه پا مجروح شد، اما مدتی بعد راهی کرمانشاه شد و مدت دو سال فرماندهی سپاه و تیپ انصارالرسول جوانرود، یکی از شهرستانهای کرمانشاه را برعهده گرفت که در طی این مدت در عملیات های مختلف درمنطقه شاخ شمران (نوار مرزی ایران و عراق) ایفای نقش کرد. سپس به پاوه رفت و دوسال نیز فرمانده سپاه پاوه بود. او در جنگهای نامنظم دو جانبه با رژیم بعثی عراق و ضد انقلاب شرکت فعال داشت.
بنا به صلاحدید فرمانده نیروی زمینی سپاه در آن زمان برای آموزش دوره دافوس به تهران رفت اما با توجه به شرایط جنگ دوره یک ونیم ساله را به شکل فشرده در مدت یک سال به اتمام رساند و پس از بازگشت برای چندمین بار راهی مناطق مرزی کردستان شد و فرماندهی سپاه مریوان را برعهده گرفت،با وجود پایان یافتن جنگ تحمیلی، مدت سه سال با نیروهای ضد انقلاب مبارزه کرد و در همان جا برای چهارمین بار از ناحیه کمر مجروح شد. سپس به مدت شش ماه نیز جانشینی قرارگاه شهید شهرام فر سنندج را برعهده گرفت و پس ازآن با درخواست فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سردار شهید کاظمی، جانشین لشکر سه حمزه سیدالشهداء گردید و در این مسئولیت خطیر نیز سه سال خدمت صادقانه کرد و سپس مسئولیت ستاد قرارگاه حمزه سیدالشهداء رابرعهده گرفت، بنابراین مدت 9 سال در آذربایجان غربی و درکنار شهید کاظمی در مسئولیت های مختلف خدمت کرد، در سال 73 نیز در منطقه اشنویه برای چندمین بار با ضد انقلاب در یک منزل درگیر شد و چون او را شناختند به شدت از ناحیه ران دچار مجروحیت شد. مدت سه سال نیز جانشین قرارگاه نجف در کرمانشاه و پس از آن فرمانده ارشد سپاه استان یزد (وفرمانده تیپ الغدیر) شد، باتوجه به اینکه در یزد مشغله کاری کمتری داشت خود را از نظر معنوی و عبادی تقویت کرد به طوریکه عبادات او دو برابر شد و گویی از نظر روحی آمادگی شهادت را پیدا کرد. بنابراین دیگر طاقت ماندن در یزد را نداشت و ترجیح می داد در منطقه جنگی باشد و به آرزوی دیرینه قلبی خود که همانا رسیدن به دیدار یاربود برسد، دیری نپایید که پس از چهار ماه خدمت به عنوان فرمانده لشکر 3نیرو مخصوص سپاه در ارومیه پاسخ معشوق را لبیک گفت وبه شهادت رسید.
منبع:پرونده شهید در بنیاد شهید وامور ایثارگران همدان ومصاحبه با خانواده ودوستان شهید




      
      

 حجم : 31 مگابایت | فرمت mp4

لینک دانلود : تصویری | صوتی

منبع:انصارکلیپ





      
      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده