سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 99
  • بازدید دیروز : 57
  • کل بازدید : 940752
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 5:55 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،
      
پنج شنبه 91/11/12 9:46 ص

 

آه اروند،این روزهاکه دوباره باعشاق دیدار تازه می کنی تمام دلم آتش می گیرد.هنوزهم بوی نخلهای سوخته میاد ازکربلای تو،مرادرکناریاران حسینی ات دوباره پذیرامی شوی؟

 





      

یادواره سردار شهید چیتسازیان در سالن شرکت گاز همدان که دیشب برگزار شد.

 

شهید چیت سازیان

شهید چیت سازیان





      

دوم شهریور ماه، سالگرد شهادت شهید اندرزگوست. گروه تاریخ رجانیوز به همین مناسبت تصویر کمتر دیده شده ای از پیکر پاک این شهید بزرگ انقلاب اسلامی را منتشر می کند:





      

 

زیارتگاه سردار همت واقع در امام زاده شاه رضا در شهر ، شهرضا از توابع استان اصفهان می باشد.

 

زیارت گاه شهید همت

ادامه مطلب...



      

بلافاصله تلفن را برداشتم و شماره واحد اعزام سپاه را گرفته و به دوستی که مسوول قسمت فوق بود گفتم: اخوی ما دارد میاد سراغ شما که اجازه بدی برود جبهه، شناسنامه اش را بخواه و چون به سن قانونی نرسیده،نگذار به جبهه برود.


 

وقتی برادرم جعل سند کرد /عکس

 

در سال های دفاع مقدس ، دست بردن در شناسنامه برای تغییر تاریخ تولد و رساندن سن به مرحله قانونی ، با هدف رفتن به جبهه های نبرد ، در میان نوجوانان بسیجی امری رایج بود. آن چه خواهید خواند ، روایتی است دست اول از دست بردن شهید قاسم شکیب زاده در شناسنامه اش برای اعزام به خطوط نبرد:

مشغول کار بودم که سر و کله اخوی پیدا شد. سرش را کج کرد و گفت: علی داداشی،‌ تو لااقل اجازه بده که من بروم جبهه، همه ی دوستام دارن میرن. قاسم، قبل از اینکه بیاید پیش من،‌ سراغ همه ی برادرها و خواهرها رفته بود و همه ناامیدش کرده بودند،‌ اینو که گفت، فکری به ذهنم خطور کرد، گفتم: من حرفی ندارم، برو. هنور همه ی جمله را ادا نکرده بودم که در یک چشم به هم زدن پر درآورد و رفت، من که خودم هم نفهمیده بودم که چه گفته ام، بلافاصله تلفن را برداشتم و شماره واحد اعزام سپاه را گرفته و به دوستی که مسوول قسمت فوق بود گفتم: اخوی ما دارد میاد سراغ شما که اجازه بدی برود جبهه، شناسنامه اش را بخواه و چون به سن قانونی نرسیده، بهانه ای بگیر و نگذار به جبهه برود. آن روزها سرمان شلوغ بود، مرتب شهید و مجروح می آوردند و ما هم بایستی همه ی کارهای لازم را انجام دهیم، بنابراین یادم رفت که موضوع را پیگیری کنم، اتفاقاً چون فردای آن روز هم بایستی برای تشییع پیکر مطهر 16 شهید برنامه ریزی کنیم، شب خانه نرفتم و تا صبح بنیاد شهید بودم. ساعت 8 صبح بود، مادر زنگ زد و گفت: قاسم دیشب نیامده. ادامه مطلب...



      
      

همه سرداران دفاع مقدس همدان جمعند

و گل وسط شهید چیت سازیان

سرداران همدان

سردار حاج مهدی صدیق هم توی عکس هست

یا علی





      

نوید با گذر از مناطق مهم و حساس فلسطین اشغالی، حضوری پرافتخار را بر بالای سر تاسیسات و مراکز مهم رژیم صهیونیستی از جمله دیمونا داشته است.

به گزارش گرداب، "ماهواره نوید" به عنوان سومین ماهواره بومی، چند روزی است در مدار خود به دور زمین می چرخد و با توجه به عبور 90 دقیقه یک بار از گرد کره خاکی، توانسته تصاویر متعددی را از مناطقی که قبلا اطلاعات ماهواره ای آن در اختیار کشورمان نبود، به جمهوری اسلامی ارسال کند.

این موضوع در سخنان رئیس جمهور کشورمان در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن نیز مورد تایید قرار گرفت و "احمدی نژاد" رسما خبر داد که ماهواره نوید علم و صنعت اولین تصاویر شفاف را از مراکز مهم جهان به ایران مخابره کرد و این تصاویر اکنون در اختیار ایران قرار دارد.

با توجه به اینکه مأموریت ماهواره نوید، تصویربرداری از زمین با تفکیک حدودا 400 متر ارسال تصاویر و اطلاعات پایشی سامانه در مدار LEO به ایستگاه های زمینی است، می توان این تصاویر را یک هم افزایی بزرگ در تکمیل اطلاعات جمهوری اسلامی از مناطق هدف دانست.

از سوی دیگر با توجه به نصب سیستم کدینگ و رمز گذاری داده های تله متری و تله کامند این ماهواره و استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای بومی، تلاش های احتمالی برای تاثیرگذاری بر امنیت و دوام، ارتباط این ماهواره با ایستگاه های مستقر در شهرهای ماهدشت کرج، تبریز، قشم، بوشهر و مشهد مقدس به شکست خواهد انجامید.



نگاهی به جدیدترین دستاورد این ماهواره ایرانی، نشان از آن دارد که نوید با گذر از مناطق مهم و حساس فلسطین اشغالی، حضوری پرافتخار را بر بالای سر تاسیسات و مراکز مهم رژیم صهیونیستی داشته و امید است تصاویر این حضور، طی ساعات آینده در اختیار کشورمان قرار بگیرد و همچون مراکز دیگری که رئیس جمهور کشورمان به آن اشاره کرد، مناطقی چون نیروگاه هسته ای "دیمونا" به عنوان یکی از قطب های فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی در بخش نظامی، پایگاه های هوایی و مناطق مختلف شهر تل آویو در تسلط دوربین این ماهواره ایرانی باشد.



هرچند ممکن است این تصاویر در آینده نزدیک، رسانه ای نشود اما ترس دائمی را برای اشغالگران قدس شریف به همراه خواهد داشت. ترسی که با پرتاب ماهواره های مدرن تر ایرانی همچون فجر چند برابر خواهد شد.

منبع: مشرق




      

 

عکس: 3 ســند تروریســت بودن مردم ایران!

 

صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه 89 بود که در بلوار ارتش اتفاقی افتاد و کشور مبهوت این واقعه شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران،استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی پس از شهید علیمحمدی دومین محقق جمهوری اسلامی ایران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 دکتر مجید شهریاری استاد تمام دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی صبح دوشنبه 8 آذر ماه 89 در حالی که با خودروی شخصی خود عازم به دانشگاه شهید بهشتی بود توسط دشمنان قسم خورده انقلاب از طریق بمبگذاری مورد سوء قصد قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 3 تن از دانشمندان بزرگ هسته ای کشور طی 3 سال پی در پی با توطئه کور دشمنان نظام اسلامی توسط ایادی آمریکا و اسرائیل به شهادت رسیدند و این در حالی است که آمریکا و اسرائیل اخیرا در راستای فشار بر ایران پروژه مضحک ترور سفیر عربستان در آمریکا توسط ایران را مطرح می کنند.

با گذشت مدت زمانی از این داغ بر پیکره علمی کشور، حرکتی در خور این عزیزان صورت نگرفت. تا آنجا که رهبر انقلاب زبان به گلایه گشود و در نهم ماه مبارک رمضان سال جاری در جمع فرزندان دانشجوی خود فرمودند "فرض بفرمائید در کشور ترور اتفاق می افتد. شهید علی محمدی، شهید شهریاری، شهید رضائی نژاد را ترور می کنند. خب، این یک کار تروریستی است.

...حالا در همین قضیه این ترورها، من عقیده ام این است که بچه های تشکل های دانشجوئی در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنی کم عملی نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ می کردید. البته نه اینکه بزرگ کنید – چون خودش بزرگ است – همان جور که هست، منعکس می کردید.

ما حتّی ندیدیم تشکل های ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکی نیست."

 

  ادامه مطلب...



      
<      1   2   3   4   5      >


پیامهای عمومی ارسال شده