سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 199
  • بازدید دیروز : 138
  • کل بازدید : 941258
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/9    ساعت : 10:45 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،
چهارشنبه 91/1/16 6:6 ع

زندگی نامه امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ محمد جوادی به قلم برادر محمد رضا میراضی؛بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع

 مقدس استان همدان در حال تدوین می باشد که نویسنده از زوایای خاص به موضوع پرداخته است.

ناگفته های بسیاری در این کتاب بیان گردیده که در زمان مناسب به آنها اشاره خواد شد.

محمد رضا میراضی

 

 

  

 

بخشی از زندگی نامه امیر

سرتیپ محمد جوادی متولد 1314 همدان، تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در همدان گذراند. دوره متوسطه را در مدرسه دارالفنون و مروی تهران پشت سر گذاشت. سپس وارد دانشکده افسری شد. پس از طی دوره سه ساله دانشکده افسری جهت گذراندن دوره مقدماتی پیاده به شیراز اعزام شد.

پس از پشت سر گذاشتن دوره مقدماتی با درجه ستوان دومی در تیپ 3 همدان که در ان هنگام به "هنگ بیستم" معروف بود به عنوان فرمانده دسته مشغول به خدمت شد.

در طول خدمت دوره های چتر بازی، موتوری، جنگ های چریکی، دوره عالی، دوره کوهستان، و دوره فرماندهی ستاد را طی کرد.*

مسئولیت ها:

·          فرمانده تیپ 3 زرهی همدان

·          فرمانده تیپ 40 سراب

·          فرمانده لشگر 18 کردستان

·          فرمانده قرارگاه مقدم ارتش در غرب کشور در 8 سال دفاع مقدس

 

 امیر محمد جوادی و  سپهبد شهید صیاد شیرازی در  دفاع مقدس

دوستان نزدیک امیر

شهیدان صیاد شیرازی (که در تصویر بالا مشاهده می کنید)- علی هاشمی- مهدی باکری- حسن باقری

  *ر.ک به کتاب: از الوند تا قراویز صفحه 165

 





      

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، شهادت سه تن از تکاوران لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در منظقه شمال غرب را تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 


الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجةً عندالله و اولئک هم الفائزون 


 سال 1390 در حالی گذشت که برای پاک شدن خاک ایران از لوث وجود دشمنان و مزدوران، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنی چند از مخلص‌ترین و رشیدترین جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز این سرزمین در امنیت و آسایش در راه اعتلا و پویایی کشور گام بردارند. 

 کوه‌های سر به فلک کشیده و قله‌های سپیدپوش شمال غرب کشور اگر زبان بگشایند، شنیدنی‌های افسانه‌گون از ایمان راسخ و رشادت این رزمندگان جان بر کف دارند. 

 رزمندگان رشید لشکر 17 علی بن ابی‌طالب‌(ع) قم در این میدان کارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشیدند و در آخرین لحظات این سال نیز سه تن از رزمندگان دلیر این لشکر در قله‌های سپید شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسیدند تا نام‌شان بر جریده سروقامتان تاریخ تا ابد سبز شود. 

 اینجانب شهادت این فرزندان رشید ملی ایران را به پیشگاه مقام معظم فرماندهی کل قوا، همرزمان و به خصوص خانواده‌های معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.» 

سه تن از تکاوران لشکر17 علی‌‌بن‌ ابیطالب(ع) قم به نام‌های روح‌الله شکارچی، سعید غلامی شهروز و محمد سلیمانی که همراه با سایر همرزمان خود برای حفظ امنیت پایدار منظقه شمال‌غرب کشور در نقطه صفر مرزی مستقر بودند به علت برف، بوران و سرمای بسیار شدید مظلومانه به شهادت رسیدند.





      

سردار جوانی در گفتگو با «نسیم» گفت: از طریق "مهندسی معکوس" به فایل‌ها، سنسورها و فناوری‌های نوین هواپیمای جاسوسی آمریکا دست پیدا خواهیم کرد و به طور قطع از این غنیمت پرارزش حداکثر بهره را می‌بریم.

محور‌های گفتگوی خبرنگار «نسیم» با معاون سیاسی پیشین سپاه بدین شرح است:

- شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا ضربه حیثیتی سنگینی را به آمریکا وارد کرده و قدرت نظامی آنان را زیر سوال برده است چرا که مقامات آمریکا معتقدند این هواپیماها طوری طراحی شده اند که امکان سقوط و افتادن آن به دست رقبا وجود ندارد و این در حالی است که این هواپیمای فوق پیشرفته سالم در اختیار ایران قرار گرفته است.
- این هواپیما امکان نفوذ ایران در سیستم های هدایتی آمریکا را فراهم کرده و ضعف و نفوذپذیر بودن سیستم های آنان را نشان می دهد و به عبارتی این فناوری با اقدام ایران از انحصار آمریکا خارج شده و ایران می تواند با رمزگشایی از این هواپیما از فناوریهای پیشرفته آن بهره برداری کند.
- آمریکا هرچند در ابتدا به مانند دیگر رفتارهای گذشته خود در خصوص در اختیار گرفتن این هواپیما توسط جمهوری اسلامی ایران سکوت کرد اما بعد مجبور به تایید آن شد و مقامات آمریکا اظهار داشتند که این هواپیما دچار نقص فنی شده است و این در حالی است که تصاویر پخش شده از این هواپیما گویای آن است که به پیکره و بدنه آن آسیب جدی وارد نشده است.
- اگر آمریکایی ها بخواهند اعتراف کنند که این هواپیما سالم در اختیار ایران قرار گرفته باید در خصوص پیامدهای آن از جمله آسیب پذیر بودن تجهیزات مدرن هواپیماهایشان پاسخگو باشند.
- با توجه به سوابق کارشناسان ایرانی و توانایی آنها به طور قطع از این غنیمت پرارزش حداکثر بهره را خواهیم برد همان طور که در دوران دفاع مقدس نیز بیشتر سلاحهای مورد استفاده ما همان تجهیزاتی بود که از دشمن به غنیمت گرفته میشد لذا غنیمت اخیر نیز توانمندی ایران را ارتقا خواهد داد و از طریق مهندسی معکوس به فایل ها، سنسورها و فناوریهای نوین آن دست پیدا خواهیم کرد.
- برخلاف تصور آمریکایی ها ایران قادر به بهره برداری از این هواپیمای فوق مدرن است
- آمریکایی ها طی 32 سال گذشته به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کرده و اقدامات خصمانه علیه ما انجام داده اند و این اولین باری نیست که شاهد اقدامی علیه جمهوری اسلامی هستیم چرا که آنها طی 3 دهه گذشته هر اقدامی که در توانشان بوده جهت ضربه زدن به ما بهره گرفتند اما هر کدام از اقدام های آنان را ایران با شکست مواجه کرده است لذا اقدام اخیر آمریکا مبنی بر جاسوسی از جهوری اسلامی ایران اقدام عجیبی نیست.
- آنچه مسئله نو و جدیدی است آنکه هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا به غنیمت ایران در آمده و این امر قاطعیت و جدیت ما را در دفاع از حریم هوایی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را ثابت کرده و در مقابل تجاوزگری آمریکا را نشان می دهد.
- آمریکا بر خلاف معاهدات بین المللی عمل کرده و به حریم هوایی ما تجاوز کرده و باید پاسخگو باشد
- کارشناسان ایران در حال رمزگشایی از این هواپیما هستند و امیدواریم در کوتاه ترین زمان رمزگشایی از آن صورت گیرد.
- ملت ایران ملت شجاع و مقتدر است و آمریکایی ها باید بدانند هر اقدامی در قبال ایران انجام دهند پاسخ قاطع را از ملت ایران دریافت خواهند کرد و ملت ایران ثابت کرده که طی سه دهه گذشته از این موجودیت و هویت خود به هر طریق ممکن دفاع خواهد کرد.
- آمریکایی ها اگر قادر به حمله نظامی به ایران بودند قبل از انکه به افغانستان و عراق حمله کنند و همچنین اسرائیل قبل از حمله به لبنان و غزه به ایران حمله می کردند اما آنها به خوبی می دانند که ایران از جهات مختلف قادر به دفاع است و هر اقدام آنان علیه ما منجر به بسیج نیروهای مردمی، سپاه و ارتش شده و تهدید آنان را به فرصت طلایی تبدیل خواهد کرد البته جمهوری اسلامی ایران از جنگ دفاع نمی کند اما هر تهدید و جنگی را به فرصت طلایی تبدیل خواهد کرد.
- آمریکایی ها به دنبال آن هستند که از هر وضعیتی که در ایران صورت می گیرد به ویژه از پیشرفت های ما در عرصه های مختلف کسب اطلاع کنند و احتمالااین هواپیما جاسوسی فوق پیشرفته قصد جمع آوری اطلاعات را داشته اند و صرفا مربوط به فعالیت های هسته ای نبوده چون آنها می دانند که برنامه هسته ای ما کاملا صلح امیز و تحت نظارت بازرسان آژانس صورت می گیرد.





      

مقامات آمریکایی که قصد داشتند طرحی را برای نابودی یا رهاسازی پهپاد تحت کنترل ایران پیاده کنند، از بیم تبعات بدتر و پاسخ احتمالی ایران، از این عملیات صرفنظر کردند.

روزنامه آمریکایی "وال‌استریت ژورنال" به نقل از یک مقام آمریکایی فاش کرد که آمریکایی‌ها در تلاش بوده‌اند عملیاتی مخفی را برای آزادسازی یا از بین بردن پهپاد تحت کنترل قرار گرفته از سوی نیروهای ایرانی پیاده کنند، اما از بیم خطرات ناشی از درگیری بیشتر با ایران از این عملیات صرفنظر کرده اند.

 

 

ادامه مطلب...



      
وزیر دفاع با بیان اینکه در صورت تعرض آمریکا به ایران جنگیدن را به آمریکا یاد می‌دهیم، گفت: بسیجیان به اسرائیل فرصت نفس کشیدن هم نمی‌دهند.

احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در رزمایش 50 هزاری نفری فداییان انقلابی جهان اسلام در بوشهر اظهار داشت: دشمن باید به این سئوال پاسخ دهد که در صورت حمله به ایران خود را برای چه مدت نبرد و چه میزان غرق شدن ناوها و کشتی‌های خود آماده کرده است.

وی افزود: آمریکا گمان نکند در افغانستان و عراق جنگی کرده، در عراق که صدام عقب نشینی کرد و در افغانستان هم که کسی نبود که جنگی کند و در ویتنام نیز همه دیدند به چه وضعی دچار شدند.

وزیر دفاع ادامه داد: آمریکا و متحدانش بدانند ایران چنان قوی است که جنگی را نشان آمریکا می‌دهد که جنگیدن را یاد بگیرد و بداند جنگیدن و رزمنده یعنی چه.

وحیدی تصریح کرد: آمریکا در تاریخ 60 سال بعد از جنگ دوم جهانی حدود 100 عملیات نظامی داشته اما در هیچ‌کدام جنگی نکرده اما ایران مجهز به سلاح ایمان و عقیده با دیگران فرق می‌کند.

وزیر دفاع گفت: رژیم صهیونیستی برای چه تهدید می‌کند، خود را برای چند هزار موشک آماده کرده 10 هزار، 20 هزار، 50 هزار، 100 هزار،150 هزار و یا بیشتر؟

ادامه مطلب...



      

نمی دانم چرا طی این 29 سال، هیچکس و هیچکس سراغ این جا نرفته بود! محلی که بیش از 150 نفر از رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و شرف و انقلاب اسلامی جان خویش را مظلومانه نثار کردند و تکه تکه شدند.

 
به گزارش فارس، حمید داودآبادی در جدیدترین مطلبی که در وبلاگ خود(خاطرات جبهه) تصاویری از ارتفاعات سومار که محل شهادت 150رزمنده گردان سلمان لشکر 27 محمدرسول الله است منشر نموده است.  خاطره این روز سخت نیز در پایان آمده تا نسل جوان بداند که چه خون هایی برای استقلال این مملکت ریخته شده است:
 
 
سرانجام آن چه را که 29 سال فکر و ذهنم را به خود مشغول کرده بود، یافتم.
 
روز سه شنبه سوم آبان 1390 (همین چند روز پیش) در زندگی ام هیچگاه کم رنگ نخواهد شد؛ چون یکی از ارزشمندترین روزهای حیاتم بعد از جنگ محسوب می شود.
 
در این روز عزیز، با استناد به یک عکس که 29 سال پیش پس از بمباران نیروهای گردان سلمان لشکر 27 حضرت رسول (ص) گرفتم، توانستیم محل دقیق آن روز سخت را بیابیم.
 
نمی دانم چرا طی این 29 سال، هیچکس و هیچکس سراغ این جا نرفته بود!
 
نه بچه رزمنده ها و نه حتی فرماندهان و مسئولین و ...

ادامه مطلب...



      
پس از 23 سال غربت و مظلومیت انجام شد/
شناسایی پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی با آزمایش‌های دی.ان.ای

 

گروه استان‌ها - خوزستان: پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران و از همرزمان سردار سرلشگر شهید علی هاشمی پس از 23 سال دوری از وطن با انجام آزمایش های D.N.A شناسایی شد.

به گزارش رجانیوز،‌ حسین عشقی رییس  ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بیان این مطلب در خصوص چگونگی شناسایی پیکر این شهید خوزستانی گفت: پیکر پاک شهید حسن بهمنی به همراه پیکر شهید هاشمی و شهید نریمی در قرارگاه خاتم 4 کشف شد ولی چون این شهدا گمنام بودند پس از شناسایی پیکر شهید هاشمی، احتمال دادیم که پیکرهای مطهر این شهدا، متعلق به همراهان شهید هاشمی باشد.

وی افزود: پس از انجام آزمایش های D.N.A از پیکر پاک این شهدا، از خانواده های معظم آنان نیز درخواست شد که این آزمایشات را انجام دهند.

عشقی ادامه داد: پیکر مطهر سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) در سال گذشته شناسایی شد و هم اکنون نیز پیکر پاک شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران پس از 23 سال دوری از وطن شناسایی شد.

عشقی در خصوص مراسم وداع با یان شهید والامقام نیز گفت: مراسم وداع با پیکر پاک این شهید بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، روزهای سه شنبه 19 مهرماه در مسجد موسی بن جعفر(ع) کوی انقلاب و چهارشنبه 20 مهرماه در مسجد قبا کوی نفت برگزار خواهد شد.

رییس ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص زمان تشییع پیکر پاک شهید حسن بهمنی گفت: پیکر مطهر این شهید پنج شنبه 21 مهرماه جاری ساعت 8 صبح از حسینیه ثارالله اهواز واقع در 4 راه طالقانی بر دوش مردم قهرمان و شهید پرور خوزستان به سمت گلزار شهدای اهواز تشییع می شود تا در کنار فرمانده دلیرش شهید علی هاشمی و یار همیشگی اش شهید مهدی نریمی آرام گیرد.

گفتنی است سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران فرزند حسین می باشد که در نخستین روز از شهریور سال 1341 در روستای کل محمد حسین شهرستان رامهرمز در استان خوزستان به عنوان هفتمین فرزند خانواده دیده به جهان گشود در تاریخ 4 تیر ماه 1367 در قرارگاه خاتم 4 در منطقه هورالهویزه به همراه شهید علی هاشمی و شهید مهدی نریمی و شهید محمود نویدی جاویدالاثر شد که هم اکنون به عنوان سومین شهید این گروه شناسایی شد و هنوز شهید محمود نویدی شناسایی نشد.

از سردار شهید حسن بهمنی سه فرزند به نام های فاطمه ، محمد و زینب به یادگار مانده است و مادر شهید پس از سال ها فراق فرزند در تاریخ  15 فروردین 1378 چشم از جهان فرو بست و به فرزند شهیدش پیوست.

ناگفته نماند نام این شهید در خبرها حسین آورده شده در حالی که نام پدرش حسین است و نام سردار شهید حسن بهمنی صحیح است.

منبع:رجا





      

رهبر معظم انقلاب به‌منظور دیدار با مردم، نخبگان، دانشجویان، علما، روحانیون و اقشار غیور دیار پهلوانان در سفری 9 روزه وارد کرمانشاه شدند.

به گزارش رجانیوز، خانه‌های مردم کرمانشاه به ستاد استقبال از رهبر انقلاب تبدیل شده و مردم با آذین بندی کردن نقاط مختلف شهر در حال پخش شیرینی و شربت هستند.

در حالی که زمان حضور رهبر انقلاب در میدان آزادی کرمانشاه ساعت 8:30 صبح اعلام شده بود اما از شب گذشته جمع زیادی از مردم، شب را در این میدان به صبح رساندند به‌طوری که از سحرگاه امروز ورود به میدان در اثر انبوه جمعیت تقریباً‌ غیرممکن شده و خیابان امام خمینی منتهی به این میدان و مسیرهای استقبال از مقام معظم رهبری مملو از جمعیت است.

مردم خطه پهلوان‌خیز کرمانشاه 22 سال است که در انتظار سفر رهبر معظم انقلاب به‌سر می‌برند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با این سفر، به تمام استان‌های کشور در طول دوره زعامت خود سفر کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با مبشرون، با یادآوری غیر قابل مقایسه بودن برکات معنوی سفر ولی امر مسلمین به کرمانشاه نسبت به برکات مادی این سفر اظهار داشت: مقام ولایت خود بهره مند از توجهات خاص امام عصر است و هرکجا که نظر کند خداوند هم به آنجا نظر می کند.

وی این سفر را سرشار از برکات و فیوضات الهی دانست و گفت:  حضرت آقا هرکجا که پا بگذارند، برکات به آنجا سرازیر می شوند و هرکجا که ایشان نظر کنند، برکت می آید و نه برکات مالی که این برکات بسیار بالاتر است.

آقا تهرانی در ادامه با تأکید بر تأثیرات و برکات عنایت مقام عظمای ولایت اضافه کرد که  مقام ولایت خود بهره مند از توجهات خاص به امام عصر است و هرکجا که نظر کند خداوند هم به آنجا نظر می کند.

وی با یادآوری ولایت مداری جوانان کرمانشاهی و شناختی که از قدر شناسی مردم کرمانشاه دارد، افزود: امیدوارم که کرمانشاهی ها قدر این سفر را بدانند و البته  بنده جوانان کرمانشاه را می شناسم و می دانم که چقدر به حضرت آقا علاقه دارند و انشاء الله سفر حضرت آقا به سلامت باشد و قطعا این سفر سرشار از برکات اللهی برای تمامی شهروندان کرمانشاهی و دیگر عزیزان آن خطه خواهد بود.





      
فرض کن "حضرت مهدی" به تو ظاهر گردد ....... ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟ باطنت هست پسندیده صاحب نظری؟ خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟ لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری؟ پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت ، داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری؟ حاضری گوشی همراه تو را چک بکند؟ با چنین شرط که در حافظه دستی نبری! واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران ؟ می توان گفت تو را شیعه اثنی عشری؟!




      
ذوق‌زدگی و فرش قرمز برای بازیگر بد سابقه‌ای که می‌خواهد تاریخ مقاومت و مظلومیت زنان مسلمان بوسنی را تحریف کند!

 

گوه فرهنگی- 1- هاسجیچ زنی است که امروز 57 سال دارد: "من در سال 1991 با دو دختر و همسرم در ویشه گراد زندگی می کردم. در زمان شروع جنگ کارمند شهرداری بودم. در همان ایام متعجبانه می دیدم صرب ها که تا آن روز در همسایگی هم زندگی می کردیم شروع به رفتن از شهر کرده اند...

یک سال بعد صرب ها شهر را محاصره کردند. ما جایی برای رفتن نداشتیم... در همان روزها چتنیک ها(چرکهای صرب) به خانه هایمان حمله کردند...

و شروع کردند به قتل عام...

آن ها مردان و زنان را روی «پل رودخانه درینا» به گلوله می بستند...

آب درینا به رنگ خون درآمده بود...

دختر جوانم را زدند...

و رد برابر چشمان من به او تجاوز کردند...

روز بعد نیز مرا به قرارگاه پلیس‌شان بردند... در آن جا بارها به من تجاوز شد..."

امروز هاسجیچ گروهی را تاسیس کرده است برای رساندن فریاد خاموش و پر از شرم زنان مظلوم بوسنی...

تا امروز 25 هزار زن "توانسته اند" با خود کنار بیایند و شکایت کنند.

زنانی که اکثریت شان مسلمانند...

هاسجیچ ادامه می دهد که "هزاران زن بوده و هستند که به خاطر شرم از موضوع منزوی شده و از خانه هایشان بیرون نمی آمدند..."

ما نه فقط برای زنان مسلمان که برای احقاق حقوق زنان صرب و کروات هم فعالیت می کنیم. زیرا بسیاری از زنان صرب یا کرواتی که با مسلمان ها ازدواج کرده بودند نیز در جریان درگیری های داخلی بالکان مورد تجاوز قرار گرفته‌اند...

تجاوزها با طرح و برنامه خاصی انجام می شد...

کسانی که جنگ را به راه انداختند از ساختار خانوادگی مسلمانان خوب اطلاع داشتند...

آن ها می دانستند با این جنایت چه فاجعه ای را راه می اندازند. به ده ها هزار نفر از 11 تا 60 ساله تجاوز شده است...

بر اثر این جنایت ها تعداد زیادی از زندگی های مشترک از هم پاشید. بسیاری از زنان کشور خود را رها کرده زندگی در غربت را انتخاب کردند...

به همین ترتیب، عده قابل توجهی از زنان، فرزندان شان را به نهادهای دولتی تحویل دادند... این وضع بزرگترین ضربه را بر پیکر خانواده های بوسنیایی وارد کرد. نتیجه این جنایت های وحشیانه در سال های بعد آشکارتر می شود...

• بر طبق آمار رسمی 83 درصد از کشته های غیر نظامی جنگ بالکان مسلمان بوده اند... حدود 30 درصد از این تعداد را زنان و کودکان تشکیل می دادند...

• چرایی زنده نگه داشتن زنان و دختران بوسنیایی را آمار بعدی معلوم می‌کند... حداقل به 44 هزار زن بوسنیایی تجاوز شده است...

2- کسانی که کارهای "خانم بازیگر" را دنبال می کنند، می دانند...

"خانم بازیگر" در اولین فیلم مستقل خود، به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس، قصه ای را نوشته و مشغول به تصویر کشیدن آن است "عشق دختری مسلمان  و یکی از متجاوزین صرب"

3- در خلال جنگ بوسنی، وقتی که اروپای متمدن!، تصمیم به حذف این تکه مسلمان نشین در قلب خود گرفته بود، یک گروه ایرانی برای به تصویر کشیدن این ماجرا به بوسنی رفتند...

این گروه با "خنجر و شقایق"  جرم مردم بوسنی را ضبط کردند، آن جایی که جوانان باقی مانده سربند الله اکبر به سر می بستند یا آن جایی که یکی به عمق چشمان منو تو در دوربین نگاه کرد و گفت "بت پرستی در اسلام حرام است... وگر نه، ما خمینی را می پرستیدیم. درست مثل بت..."

4- خانم بازیگر به حضور در ایرن ابراز تمایل فرموده اند!

و جماعتی در داخل نیز سر از پا نشناخته، دست افشان و پایکوبان، ایشان را دعوت کرده اند برای ایفای نقشی...

5- "دختر جوانم را زدند... و رد برابر چشمان من به او تجاوز کردند..."

"آن ها می دانستند با این جنایت چه فاجعه ای را راه می اندازند..."

"عشق دختری مسلمان  و یکی از متجاوزین صرب"

"دعوت از آنجلیا جولی برای بازی در یک فیلم ایرانی"

"بت پرستی در اسلام حرام است... وگر نه، ما خمینی را می پرستیدیم. درست مثل بت..."





      
<   <<   6   7   8   9   10      >


پیامهای عمومی ارسال شده