سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 44
  • کل بازدید : 940384
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/1/30    ساعت : 6:20 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،
سوریه را برایتان گورستان میکنیم.(welcome to hell)
درهای جهنم را برایتان گشوده ایم...
اینجا را گورستانی میکنیم برایتان...
دیگر نمیگذاریم سرباز رایانی هم بازگردد...
اینجا غربت را برایتان به سوغات می آوریم...
قبرهایتان را قبلا کنده ایم...
خندق برایتان آورده ایم...
دنیا را جهنم کرده ایم...
به جهنم خوش آمدید...




      

 همه دارایی مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فرمانده سپاه پاسداران به استناد اسناد آورده شده در متن، وی را به ثروتمندترین سردار سپاه در حال حاضر مبدل ساخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران طبق مستندات بسیار، "سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی" ثروتمندترین سردار سپاه در جمع سرداران شاغل در سپاه است. 

در سال‌های اخیر و در پی شکل‌گیری تحولات منطقه‌ای و چرخش موازنه به نفع ایران، دشمنان ایران اسلامی درصدد برآمدند تا با تهدید یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی به نام "قاسم سلیمانی" که فرماندهی "نیروی قدس سپاه" را برعهده دارد به ایجاد خط خبری منفی علیه نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

در همین زمینه شبکه‌های مهم خبری از جمله "بی‌بی‌سی"، "العربیه" و دیگر رسانه‌های غربی و منطقه‌ای با دامن زدن به موضوع جنجالی و البته کذب دخالت "نیروی قدس سپاه" به فرماندهی "حاج قاسم سلیمانی" در تحولات اخیر منطقه در خطی مشترک این حق را به مطرح‌کنندگان طرح ترور "سردار سلیمانی" دادند که ترور کسانی مثل وی را مباح و حتی واجب جلوه می‌دادند.

در این راستا مخاطبان و کارشناسان داخلی و بین‌المللی نیز با موضع‌گیری به موقع خود با این "موج رسانه‌ای" به تقابل پرداختند.

"سردار قاسم سلیمانی" که از مهم‌ترین فرماندهان سپاه به شمار می‌رود نیز در سخنرانی خود در اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم "شهادت" در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های "اسلام" که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.
      

پس از ورود شیعیان حیدر کرار به خصوص مستشاران سپاه پاسداران(سپاه قدس) و نیروهای حزب الله به معرکه ی منطقه  تروریست های وهابی با شکست های سنگینی در روزهای اخیر رو به رو شده اند به گونه ای که وهابیون ضد شیعه را باید به این صورت با خاک انداز جارو کرد. باشد که پند گیرند.... معاون دبیر کل حزب الله لبنان : هم اکنون حزب الله قادر است که تمام این تکفیری ها را از بین ببرد و وجود این اشرار را از زمین تطهیر سازد. حزب الله رهبر دارد و گوش به فرمان امام سید علی  ای است.... چند روز پیشم وزیر امور خارجه پیام مهمی از جانب رهبرمعظم برای بشار برد و گفت ایران تا آخر با شماست.





      
      
      

پیکر سردار شهید حسن شاطری صبح امروز با حضور سردار سرلشکر جعفری، سرلشکر قاسم سلیمانی، سردار حسین سلامی و جمعی از فرماندهان و همرزمان و خانواده شهید و همچنین جمع کثیری از مردم تهران تشییع شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان صبح امروز پنجشنبه در شهرک شهید محلاتی تهران، میدان امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین برگزار شد.
 
مراسم تشییع با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه، حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، حجت‌الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس و جمعی از فرماندهان و همرزمان و خانواده شهید و همچنین جمع کثیری از مردم تهران برگزار شد. 
 
بنا بر این گزارش، پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در تهران با انتقال به زادگاهش سمنان، روز جمعه پس از اقامه نمازجمعه در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.
 
سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در امور مهندسی جنگ، راهسازی و جاده سازی در مناطق جنگی فعالیت داشت.
 
وی پس از جنگ تحمیلی نیز در افغانستان و سپس بعد از جنگ 33روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، در جنوب این کشور مسئولیت هیئت ایرانی بازسازی جنوب لبنان را برعهده داشت.
 
سردار شهید حسن شاطری روز سه‌شنبه به دست مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.





      

به دنبال انتشار خبری با تیتر "پیکر شهدا در ماشین حمل مرغ!+عکس" توضیحاتی تکمیلی برای رجانیوز ارسال شده است که در ادامه می‌آید.
 
1.    کوتاهی کارمند مربوطه در جابجایی و اقدام دقیقه نود باعث شد که ماشین استیجاری با نیت امر خیر و رایگان برای انتقال تابوت دو شهید فراهم شود - یکی از تابوت ها متعلق  به شهید حسن درستی معروف به موذن (پایگاه بسیج شهید حسین شافعیان سبزه میدان شهرستان بابل) بود و مابقی 5 شهید گمنام که در شهرستان قائمشهر تشییع و تدفین گشتند.
 
2.    قاطبه مومنین و مسئولین دلسوز به محض اطلاع از این موضوع (حمل شهید با ماشین غیر) با این مسئله شدیدا برخورد کردند و ماشینِ حمل را که بخشی از مسیر تهران تا یکی از شهرهای استان مازندران طی نموده بود، سریعا متوقف و اقدام به جابجائی تابوت به آمبولانس با تشریفات خاص کردند.
 
3.       در راستای جبران اشتباه صورت گرفته مسئولین و اکثریت مردم متدین بر آن شدند تا تشییع پیکر این شهید با شکوه خاصی برگزار شود.
 
 
4.    شب وداع این شهید عزیز عضو پایگاه بسیج شهید شافعیان، در جوار امامزاده یحیی (ع) شهرستان بابل همزمان با شام غریبان بی بی سه ساله کربلا حضرت رقیه س با حضور مسئولین شهری و استانی و امت شهید پرور برگزار شد.
 
5.       مراسم هفت و اربعین شهید نیز با حضور امت حزب الله و شهید پرور طی مراسمی خاص و با عظمت انجام پذیرفت.
 
6.    طی روزهای گذشته یکی از مسئولان فرهنگی استان مازندران در تماسی تلفنی ، مسئولیت خطای رخ داده را پذیرفت و ضمن عذرخواهی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بروز این اشتباه غیرعمد را به خاطر سهل انگاری و بی توجهی یکی از کارمندان مجموعه خود دانست.
 
7.    خانواده شهید در جریان این امر نبوده و نمی دانستند تابوت شهید این گونه در قسمتی از مسیر انتقال داده شده است و بعد از اطلاع رسانی سایت ها مکتوبه‌ای را  به خبرگزاری‌ها ارسال کردند که در آن ضمن انتقاد از فضاسازی بعضی رسانه های خاص، مرقوم داشتند: "از لحظه برگشت آن شهید والامقام ، زنگ بیداری و بصیرت در عمق جان مردم به صدا در آمد و کاروان قلوبی که همواره قدردان عظمت و عزت خون شهدا و مترصد پاسداشت ارزش‌ها بودند به احسن وجه ، وصال "فرزند برومند شهر" را گرامی داشتند که بیعتی مجدد با رهبر عظیم‌الشان انقلاب و آرمان‌های امام ره و شهدا کردند ... ضمن سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران خدومی که از لحظه تفحص تا انتهای مسیر عشق، خود را مدیون شهدا و نظام و انقلاب می دانند، معاندان بدانند از این مسئله طرفی نخواهند بست و اگر امروز هم جنگی دربگیرد باز هم این مادران و پدران شهدا فرزندان دیگرشان را راهی جبهه ها خواهند کرد"





      
سه شنبه 91/11/17 6:0 ع





      
سه شنبه 91/11/17 5:58 ع





      

به بهانه مجادلات دون شان مردم ایران با وجود نهی صریح رهبر انقلاب/
با سخنان روسای‎ دولت و مجلس، مشکلات‎‌اقتصادی مردم‎ رفع‎ شد!؟

 

 با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خیانت بار بودن اختلاف افکنی و آوردن اختلافات میان مردم تا ایام انتخابات، زیاده روی مجلس و دولت سبب شد تا در حاشیه استیضاح وزیر کار به بهانه انتصاب سعید مرتضوی، یکی از تلخ‏ترین روزهای مجلس نهم رقم بخورد.

به گزارش رجانیوز، در حالیکه رهبر معظم انقلاب آبانماه سالجاری، در جمع مردم خراسان شمالی با اشاره به اختلافات دولت و مجلس اعلام فرمودند: «مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلاف‌ها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.» باز هم اصرار و لجاجت برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر کار به دلیل انتصاب سعید مرتضوی، و سخنان رد و بدل شده به بهانه این استیضاح از سوی رئیس جمهور، رئیس مجلس و نمایندگان، باب بیان برخی مطالب ناخوشایند را در مجلس باز کرد که در شرایط خاص اقتصادی و بین المللی و سیاسی کشور، به نظر می رسد مصداق عینی این فرمایش رهبر معظم انقلاب  اسلامی باشد.

این در حالی است که در جریان درخواست رئیس جمهور برای حضور در مجلس و بیان برخی مسائل اقتصادی نیز بنابر اظهار برخی نمایندگان مجلس، رهبر معظم انقلاب در جلسه‎ای با حضور مسئولان دولت و هیات رئیسه و روسای کمسیون‌های مجلس، باز هم ایشان رئیس جمهور و رئیس و نمایندگان مجلس را به شدت نسبت به کشاندن فضای اختلافات میان مردم بر حذر داشته از بردن شکایت نزد خدا سخن گفتند، تذکری که بواسطه آن جلسه سخنرانی احمدی ن‍ژاد در مجلس به یک جلسه تعاملی و قابل قبول تبدیل شد و بدنبال آن برخی جلسات مشترک برای رفع مشکلات معیشتی مردم میان مجلس و دولت برگزار شد.

اما ظاهرا پروژه‌ای که بواسطه سوال از رئیس جمهور و سخنرانی رئیس جمهور در مجلس عملیاتی نشده بود، امروز و در جلسه استیضاح وزیر کار عملیاتی شد تا مجلس و دولت بجای پرداختن به وضعیت معیشتی مردم پنجه در روی هم بکشند و در آستانه یک انتخابات مهم و تاریخی و در شرایط خاص بین المللی باب تقابلی بی وجه و کاملا نفسانی را در فضای سیاسی کشور باز کنند.

سخنان رد و بدل شده میان رئیس جمهور و رئیس مجلس، آنقدر غیر منتظره و دور از شان مجلس و دولت طراز انقلاب اسلامی بود که تا ماه ها و سال ها خاطره تلخ آن در ذهن مردم ایران باقی خواهد ماند.

این در حالی است که در زمانی که رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت گرانی در جامعه، مهمترین درخواست مردم و افکار عمومی از مسئولان است، مساله استیضاح وزیر کار به دلیل انتصاب یک نفر، موضوعی است که نمایندگان مجلس قرار است یک روز کاری را به آن اختصاص دهند؛ مساله‌ای که شاید با خوش‌بینی بتوان آن را در اولویت 50 یا 52 ام مردم در این روزها و در آستانه عید نوروز دانست.

تاریخ سی و چهار ساله انقلاب اسلامی نشان داده است، مردم صبور و غیور ایران اسلامی مسائلی بزرگتر از آنچه امروز در کشور در جریان است را پشت سر گذاشته اند و در حالی که این روزها با فشارهای اقتصادی ناشی از بدخواهی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دست و پنجه نرم می کنند و بدنه دولت و مجلس در حال تدبیر برای رفع این مشکلات هستند، با همراهی و حمایت رهبر معظم انقلاب، مسائل ناشی از بی تدبیری و کشمکشهای دور از شان مردم ایران را توسط برخی سیاستمداران نیز سپری خواهند کرد و نمود عبور از این مسائل را در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد 92 خواهند داد.





      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده